دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شخصیت های متعددی از دنیای DC در فیلم ‘’The Flash’’ حضور خواهند داشت

thumbnail

پس از تجربه اولین حضور در دنیای گسترده DC با بازی در فیلم ‘’Batman v Superman: Dawn of Justice’’، سرانجام فیلم مستقل ورژن جدید شخصیت بری الن با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) در دست ساخت است. دو کمپانی وارنر برادرز و DC اکنون برای چندین سال است که مشغول توسعه این پروژه هستند و باتوجه به پروسه طولانی مدت ساخت این عنوان، می توان گفت که همه چیز برای آنها به سهولت سپری نشده است.

اندی موشیتی (Andy Muschietti) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و داستان آن براساس رویداد فلش پوینت روایت خواهد شد. همانند دیگر فیلم‌های ابرقهرمانانه، فیلم ‘’The Flash’’ نیز شامل چندین شخصیت ابرقهرمان دیگر در بطن اتفاقات خود خواهد بود؛ اخیرا اعلام شد که ورژن قدیمی شخصیت بتمن با بازی مایکل کیتن (Michael Keaton) در این فیلم حضور خواهد داشت و نکته جالب این مسئله، حضور نسخه دیگری از این شخصیت با بازی بن افلک (Ben Affleck) است.

حال امروز مشخص شده است که شخصیت فلش و دو نسخه متفاوت شخصیت بتمن، تنها شخصیت‌هایی نیستند که در این فیلم حضور دارند. در جریان رویداد DC FanDome سوالات مختلفی در مورد حضور دیگر شخصیت‌های دنیای DC در این فیلم از باربارا موشیتی (Barbara Muschietti)، تهیه کننده این پروژه پرسیده شد که وی در پاسخ اذعان داشت:

«خب من نمی‌خواهم که اطلاعات زیادی را با شما به اشتراک بگذارم اما چیزی که به شما خواهم گفت، این است که همه چیز کاملا هیجان انگیز خواهد بود و شخصیت‌های زیادی از دنیای DC در این فیلم حضور خواهند داشت. شخصیت فلش، ابرقهرمان اصلی این فیلم است چراکه او پلی است میان تمامی این شخصیت‌ها و بازه‌های زمانی مختلفی که در فیلم به تصور کشیده خواهند شد.»

فیلم ‘’The Flash’’ در تاریخ 3 ژوئن 2022 (13 خرداد 1401) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام