دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران جدید فیلم ‘’The Guilty’’ مشخص شدند

thumbnail

بنابر گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد که پل دینو (Paul Dano) به همراه پیتر سارزگارد (Peter Sarsgaard) دو ستاره جدید فیلم ‘’The Guilty’’ محصول جدید سرویس استریم نتفلیکس هستند که در کنار جیک جیلنهال‌ (Jake Gyllenhaal) قرار خواهند گرفت.

در کنار این دو، ایثن هاوک (Ethan Hawk)، رایلی کیو (Riley Keough)، بیل بر (Bill Burr)، ایدی پترسون (Edi Patterson) و بو نپ (Beau Knapp) دیگر ستارگان این فیلم خواهند بود. ناگفته نماند که علاوه‌بر تمامی ستارگان مذکور، بازیگرانی نظیر دیوید کاستندا (David Castaneda)، کریستینا ویدال (Christina Vidal) و آدرین مارتینز (Adrian Martinez) نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

داستان فیلم  ‘’The Guilty’’ حول یک پاسخگوی تلفنی حاضر در مرکز پلیس به نام جو بیلر با بازی جیک جیلنهال جریان دارد که پس از دریافت یک تماس مشکوک تصمیم می‌گیرد تا تمام تلاش خود را برای نجات جان فرد تماس گیرنده به کار گیرد اما خیلی زود متوجه می‌شود که هیچ چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد، نیست و با حقیقت ماجرا رو به رو می‌شود.

آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط نیک پیتزولاتو (Nic Pizzolatto) نوشته شده است. ناگفته نماند که آنتوان فوکوآ و جیک جیلنهال سابقه همکاری‌ در فیلم ‘’Southpaw’’ را با یک‌دیگر داشته‌اند.

هنوز تاریخ مشخصی برای اکران فیلم ‘’The Guilty’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام