دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم جدید “The Matrix” در دست ساخت؛ بازگشت «کیانو ریوز» و «کری-ان ماس» به نقششان

thumbnail

آماده فیلم جدیدی از دنیای "The Matrix" باشید! مقرر شده است «لانا واچوفسکی» چهارمین قسمت از مجموعه ماتریکس را نویسندگی و کارگردانی کند که با بازگشت «کیانو ریوز» و «کری-ان ماس» به نقش‌های «نئو» و «ترینیتی» همراه خواهد بود.

کمپانی‌های «برادران وارنر» و «Village Roadshow Pictures» این فیلم را تولید خواهند کرد و توزیع جهانی فیلم نیز برعهده این دو کمپانی می‌باشد. «توبی امریک»، رئیس کمپانی برادران وارنر، این خبر را روز گذشته اعلام کرد.

امریک عنوان کرد:« ما بیشتر از این بابت ورود دوباره به دنیای ماتریکس به همراه لانا نمی‌توانستیم هیجان‌زده‌تر باشیم!» وی در ادامه گفت:« لانا یک فیلمساز خلاق و منحصر به فرد است و ما بسیار مشتاق هستم که وی بخش جدیدی از دنیای ماتریکس را نویسندگی، کارگردانی و تولید خواهد کرد.»

در تکمیل صحبت‌های امریک بایستی عنوان کرد که «الکساندر همون» و «دیوید میشل» از دیگر نویسندگان فیلم هستند که در نوشتن فیلمنامه با واچوفسکی همکاری داشته‌اند. منابع گزارش داده‌اند که تولید این فیلم از اوایل سال 2020 میلادی آغاز خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر در چند سال گذشته راه‌های بسیاری را برای بازگشت به دنیای ماتریکس امتحان کرده است اما به دلیل برخی از مشکلات حقوقی نتوانست آن را به واقعیت تبدیل کند. طی چند ماه گذشته این کمپانی یک فرصت همه جانبه را برای توسعه پروژه دریافت کرد؛ جایی که ریوز با فیلم‌هایی همچون "John Wick 3" و انیمیشن "Toy Story 4" تابستان خوبی را پشت‌سر گذاشت و آماده‌شدن فیلمنامه توسط واچوفسکی که هیجانات را برافراشت.

داستان فیلم هنوز نامشخص است و معلوم نیست که نقش «مورفیس» چگونه به تصویر کشیده خواهد شد. این نقش در اصل توسط «لارنس فیشبرن» ایفا شد و بعضی از منابع خبر دادند که در فیلم جدید بازیگر جدیدی برای این نقش انتخاب خواهد شد.

سه فیلم قبلی از مجموعه ماتریکس با عنوان‌های "The Matrix"، "The Matrix Reloaded" و "The Matrix Revolutions" در مجموع موفق شدند بیش از 1.6 میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی فروش داشته باشند که هر سه این فیلم‌ها توسط لانا واچوفسکی و خواهرش لیلی نویسندگی و کارگردانی شده بود.

واچوفسکی در مورد این خبر گفت:« من بسیار خوش‌حال هستم که این شخصیت‌ها به زندگی‌ام بازگشته‌اند و شکرگذارم که فرصتی دیگر نصیبم شده تا با این دوستان نابغه‌ام همکاری داشته باشم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

47
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

0 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
0 تعداد نویسندگان دیدگاه
آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک



فیلم های بزودی

کانال تلگرام