دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سیلوستر استالونه به فیلم ‘’The Suicide Squad’’ پیوست

thumbnail

باوجود حضور ستارگان و بازیگران متعدد در فیلم ‘’The Suicide Squad’’ به کارگردانی جیمز گان (James Gunn)، امروز نیز حضور یکی از مطرح‌ترین چهره‌های ژانر اکشن در این فیلم تایید شده است.

بنابر اعلام جیمز گان، سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) ستاره جدید این اثر خواهد بود؛ این دو پیش از این در پروژه دومین عنوان از سری فیلم‌های ‘’Guardians of the Galaxy’’ با یک‌دیگر همکاری داشته‌اند. همانطور که اطلاع دارید، علاوه‌بر استالونه ستارگانی نظیر مارگو رابی (Margot Robbie)، ادریس البا (Idris Elba)، جای کورتنی (Jai Courtney)، جول کینامن (Joel Kinnaman)، وایولا دیویس (Viola Davis) و جان سینا (John Cena) در این فیلم حضور خواهند داشت.

حضور سیلوستر استالونه در این فیلم از طریق تصویری که جیمز گان در صفحه رسمی اینستاگرام و توییتر خود منتشر کرده، تایید شده است؛ با این وجود این تصویر اطلاعات چندانی را در اختیار طرفداران قرار نمی‌دهد و هنوز مشخص نیست که این بازیگر ایفاگر نقش چه شخصیتی از دنیای دی‌سی خواهد بود.

ناگفته نماند که چندی پیش نیز ساخت سریال مستقل شخصیت پیس‌میکر با بازی جان سینا نیز تاییده شده است که یک اسپین آف برای این اثر سینمایی به شمار می‌رود.

فیلم ‘’The Suicide Squad’’ در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
HoHi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

مارگو رابی قفل زده به کمرش نمیدونه که شیخ حسن کلید اونم داره :l




فیلم های بزودی

کانال تلگرام