دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’The Walking Dead’’ به پایان راه خود رسید

thumbnail

شب گذشته شبکه AMC از پایان یافتن سریال محبوب ‘’The Walking Dead’’ با انتشار فصل 11م و پایانی آن در اواخر سال 2021 خبر داد. با این حال این شبکه خبر خوشحال کننده‌ای را نیز برای طرفداران این سریال اعلام کرد؛ براساس اعلام این شبکه با پایان یافن سریال TWD، اسپن‌آف جدیدی از این سریال با محوریت دو شخصیت داریل دیکسن با بازی نورمن ریداس (Norman Reedus) و کارول پلیتیر با بازی ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) که از ابتدا در دنیای این اثر حضور داشتند، ساخته خواهد شد.
هنوز عنوان این اسپین‌آف به صورت رسمی اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که پخش آن در سال 2023 آغاز خواهد شد. آنجلا کانگ (Angela Kang) شورانر سریال ‘’The Walking Dead’’ به همراه اسکات گیمپل (Scott Gimple) ساخت اسپین‌آف جدید این سریال را برعهده دارند.

فصل 11م سریال ‘’The Walking Dead’’ برای انتشار در فصل پاییز پیش رو برنامه ریزی شده بود که با شروع بحران ویروس COVID-19 برنامه‌های شبکه سازنده به تاخیر افتاد. این سریال در اوایل سال 2021 و با پخش شش قسمت باقی مانده از فصل 10م آن بازخواهد گشت و سپس در اواخر سال آینده فصل 11م آن که دارای 24 قسمت خواهد بود، از شبکه AMC پخش می‌شود.

همانطور که مطمئنا اطلاع دارید، از سریال ‘’The Walking Dead’’ دو اسپین‌آف دیگر نیز در طی سال‌های اخیر ساخته شده است که پخش هریک از آنها در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد. سریال ‘’Fear the Walking Dead’’ در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر 1399) برای فصل ششم خود بازخواهد گشت و پخش سریال ‘’The Walking Dead: World Beyond’’ نیز در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر 1399) آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام