دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هیو جکمن در فیلم کمدی “Three Bags Full” نقش چوپان را بازی می‌کند

thumbnail

استودیو آمازون MGM از پایان فیلمبرداری فیلم کمدی "Three Bags Full: A Sheep Detective Movie" خبر داد و اعلام کرد این فیلم در تاریخ 20 فوریه 2026 در سراسر جهان اکران خواهد شد.
این کمدی لایو اکشن با بازی هیو جکمن و حضور بازیگران مطرحی همچون اما تامپسون، نیکلاس براون، نیکلاس گالیتزین، مالی گوردون، هنگ چائو، توسین کول، کوبنا هولدبروک-اسمیت، کانلث هیل و مندیپ دیلون ساخته شده است.
این فیلم داستان جورج هاردی (جکمن) را دنبال می‌کند، چوپانی که عاشق گوسفندانش است و آنها را فقط برای پشمشان پرورش می‌دهد. هر شب او با صدای بلند یک داستان معمایی قتل می‌خواند و وانمود می‌کند گوسفندانش می‌توانند بفهمند، بدون اینکه حتی گمان کند که آنها نه تنها می‌توانند بفهمند، بلکه ساعت‌ها بعد از آن در مورد اینکه قاتل کیست بحث می‌کنند.

وقتی جورج در شرایط مرموزی مرده پیدا می‌شود، گوسفندان فورا متوجه می‌شوند که این یک قتل بوده و فکر می‌کنند همه چیز را در مورد نحوه حل آن می‌دانند. از طرف دیگر، پلیس محلی تیم دری (نیکلاس براون)، هرگز در زندگی‌اش یک جرم جدی را حل نکرده است، بنابراین گوسفندان نتیجه می‌گیرند که باید خودشان آن را حل کنند، حتی اگر به معنای ترک چراگاهشان برای اولین بار و روبرو شدن با این واقعیت باشد که دنیای انسان‌ها به سادگی کتاب‌ها نیست.

کایل بالدا کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که توسط لیندسی دوران و تیم بیوان و اریک فلنر از Working Title تهیه می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی فیل لرد، کریس میلر، آدیتیا سود و تیم ولاسپرینگ هستند. کریگ مازین فیلمنامه را بر اساس پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی 2005 لئونی سوان نوشته است.
بالدا، که به خاطر کارگردانی «مینیون‌ها: ظهور گرو»، «من نفرت‌انگیز 3» و «مینیون‌ها» و همچنین کارگردانی مشترک «لوراکس» شناخته می‌شود، با «سه کیسه پُر» اولین کارگردانی فیلم بلند لایو اکشن خود را تجربه می‌کند.
مازین بیشتر به خاطر خلق، نوشتن و تهیه مینی‌سریال HBO «چرنوبیل» و خلق مشترک، نوشتن مشترک و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال HBO «آخرین بازمانده از ما» شناخته می‌شود. او دو جایزه امی پرایم‌تایم برده است. قبل از اینکه کارهای او در زمینه سریال‌های درام توجه گسترده‌ای را به خود جلب کند، او عمدتا به خاطر کارهای نویسندگی‌اش در فیلم‌های کمدی مانند "Scary Movie 3"، "Scary Movie 4"، "The Hangover Part II"، "The Hangover Part III" و "Identity Thief" شناخته میشد.

همکاران خلاق بالدا در «سه کیسه پُر: یک فیلم کارآگاهی گوسفندی» شامل فیلمبردار جورج استیل، طراح تولید سوزی دیویس، طراح لباس روزا دیاس، طراح مو و چهره شارون مارتین و تدوینگر پل مکلیس می‌شود. گراهام پیج سرپرست جلوه‌های ویژه است و گله گوسفندان جورج توسط Framestore خلق خواهند شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام