دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تاریخ انتشار فیلم ‘’Transformers: Rise of the Beasts’’ مشخص شد

thumbnail

سرانجام پس از گذشت مدت‌ها انتظار، از تاریخ رسمی انتشار فیلم ‘’Transformers: Rise of the Beasts’’ با بازی ستارگانی همچون آنتونی راموس (Anthony Ramos) و دامنیک فیش‌بک (Dominque Fishback) رونمایی شده است و مطابق گزارشات منتشر شده، می‌دانیم که این اثر در تاریخ ۲۴ ژوئن 2022 (3 تیر 1401) در دسترس قرار می‌گیرد.

استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr.) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و اتفاقات آن در دهه ۱۹۹۰ میلادی جریان خواهد داشت که شخصیت‌های کاملا جدیدی را در میان نبرد عظیم دو گروه Decepticons و Autbots روی کره زمین به مخاطبین معرفی خواهد کرد.

آنتونی راموس طی سال‌های گذشته در آثاری مختلفی حضور یافته است که از میان آنها می‌توان به فیلم‌های ‘’Hamilton’’ و’’In the Heights’’ اشاره کرد. دامنیک فیش‌بک، دیگر ستاره فیلم جدید سری ‘’Transformers’’ نیز با بازی در قالب شخصیت دبورا جانسون در فیلم ‘’Judas and the Black Messiah’’ توانسته بیشتر از هرزمانی دیده شود.

البته باید خاطر نشان کرد که هنوز اطلاعات چندانی پیرامون داستان یا اتفاقات مختلف فیلم ‘’Transformers: Rise of the Beasts’’ منتشر نشده و کمپانی سازنده صرفا به ارائه جزئیات مطرح شده، بسنده کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام