دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ریبوت سریال ‘’True Blood’’ توسط شبکه HBO ساخته می شود

thumbnail

پس از گذشت شش سال از به اتمام رسیدن سریال ‘’True Blood’’ و انتشار فصل هفتم آن از طریق شبکه HBO، این‌گونه به نظر می‌رسد که شبکه مذکور در حال برنامه ریزی برای ساخت ریبوت این سریال و به تصویر کشیدن نسخه جدیدی از آن است.

سریال اصلی براساس سری رمان‌های محبوب ‘’The Southern Vampire Mysteries’’ نوشته شارلین هریس (Charlaine Harris) ساخته شده است و داستان آن حول زندگی یک پیش‌خدمت به نام سوکی با بازی آنا پاکوین (Anna Paquin) جریان دارد که به صورت اتفاقی به یک خون آشام به نام بیل کامپتن با بازی استفن مویر (Stephen Moyer) علاقه‌مند و زندگی‌اش برای همیشه دچار تغییر می‌شود.

وبسایت TVLine به تازگی در گزارشی اختصاصی از ساخت نسخه ریبوت سریال ‘’True Blood’’ توسط شبکه HBO خبر داده و اعلام کرده است که روبرتو آگوئر ساکاسا (Roberto Aguirre Sacasa)، شورانر سریال ‘’Riverdale’’ به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

ناگفته نماند روبرتو ساکاسا در کنار جیمی اوبراین (Jami O’Brien) نگارش فیلمنامه این پروژه را برعهده دارند و آلن بال (Alan Ball) سازنده سریال اصلی نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار سایر عوامل این پروژه قرار خواهد گرفت.

هنوز اطلاعات بیشتری از نسخه ریبوت سریال ‘’True Blood’’ در دسترس نیست و نمی‌دانیم که آیا برخی از بازیگران سریال اصلی مجددا در این اثر حضور خواهند یافت یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Hadi0900 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Hadi0900
کاربر

سلام الان فصل 8 سریال در حال ساخت هست؟؟مراحل ابتدایی خودش را طی کرده؟؟؟




فیلم های بزودی

کانال تلگرام