دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تصویر جدیدی از فیلم ‘’Uncharted’’ منتشر شد

thumbnail

کمپانی سونی پیکچرز به تازگی از تصویر جدید فیلم اقتباسی و مورد انتظار ‘’Uncharted’’ رونمایی کرده است که در آن دو ستاره اصلی این اثر یعنی تام هالند (Tom Holland) به عنوان نیتن دریک و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) به عنوان سالی دیده می‌شوند.

این فیلم با اقتباس از سری بازی‌های ویدیویی به همین نام محصول استودیو بازی سازی ناتی داگ ساخته می‌شود و پروسه تولید آن طی سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است که از میان مشکلات متعدد آن می‌توان به انتخاب چندین کارگردان مختلف اشاره کرد.

داستان این اثر روی ورژن جوان شخصیت نیتن دریک متمرکز خواهد بود که به تدریج در حال عبور از موانع و سختی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک شکارچی گنج مشهور است .آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) به همراه سوفیا تیلور علی (Sophia Taylor Ali)، کلوئی فریزر (Chloe Frazer) و تاتی گابریل (Tati Gabrielle)‌ دیگر ستارگان این اثر محسوب می‌شوند.

روبن فلایشر (Ruben Fleischer) کارگردانی این اثر را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) نوشته شده است. فیلم ‘’Uncharted’’ در تاریخ ۱۱ فبریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
rezart1427 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
rezart1427
کاربر

کادر عالی




فیلم های بزودی

کانال تلگرام