دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

عرضه فیلم ‘’Venom: Let There Be Carnage’’ به تعویق افتاد

thumbnail

کمپانی فیلم سازی سونی پیکچرز به تازگی اعلام کرده است که به دلیل تشدید مجدد ابتلا اشخاص به ویروس کووید-۱۹ در کشور ایالات متحده، در نظر دارد تا یک بار دیگر انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Venom: Let There Be Carnage’’ را به تعویق بیندازد.

پیش از این تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر 1400) برای انتشار این دنباله در نظر گرفته شده بود و حال طرفداران شخصیت ونوم می‌بایست حدود یک ماه دیگر برای انتشار آن انتظار بکشند؛ این فیلم در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر 1400) در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

اندی سرکیس (Andy Serkis)‌ کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و در جریان آن ستارگانی نظیر تام هاردی (Tom Hardy)، وودی هارلسون (Woody Harelson)، میشل ویلیامز (Michelle Williams)، استیون گراهام (Stephen Graham) و رید اسکات (Reid Scott) حضور یافته‌اند. در این فیلم همچنین برای اولین بار از شخصیت شرور شریک با بازی نائومی هریس (Naomie Harris) رونمایی خواهد شد.

ناگفته نماند که طی روزهای گذشته نیز تام هاردی از احتمال ساخته شدن فیلم سوم سری ‘’Venom’’ خبر داده است که هنوز این مسئله به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است. فیلم اول این مجموعه توانست در سال ۲۰۱۸ به فروش مناسب ۸۵۰ میلیون دلار دست یابد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
Amir pakdelhotaxshahram63 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Amir pakdel
کاربر

شانس نداریم

hotax
کاربر

ای بابا

shahram63
کاربر

شت




فیلم های بزودی

کانال تلگرام