دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ونوم در «آخرین رقص»: نبرد نهایی تام هاردی با انگل بیگانه

thumbnail

تریلر فیلم "Venom: The Last Dance" که تام هاردی در آن نقش اصلی را بازی می‌کند، نشان می‌دهد که این فیلم به عنوان قسمت پایانی سه‌گانه ونوم با صحنه‌های اکشن بیشتر و هیجان‌انگیزتر موجود انگل بیگانه که مغز می‌خورد، به پایان خواهد رسید.

آن‌ها (منظور ادی براک و انگل ونوم است) ونوم هستند و به طور رسمی بازگشته‌اند، کمپانی سونی پیکچرز، اولین تریلر فیلم "Venom: The Last Dance" را که آخرین قسمت از مجموعه سه فیلمی درباره این شخصیت منفی از دنیای مرد عنکبوتی است، منتشر کرده است.

تام هاردی در نقش ادی براک، معروف به ونوم، شرور انگل بیگانه مغزخوار از کمیک‌های مرد عنکبوتی بازمی‌گردد. سونی "The Last Dance" را به عنوان «فیلم پایانی سه‌گانه» معرفی می‌کند.

در تریلر، هاردی با یک موجود عظیم انگلی بیگانه از سیاره مادری ونوم روبرو می‌شود، علاوه بر اینکه توسط مأموران دولتی تحت تعقیب است. اکشن فراوان سیمبیوتی (انگل بیگانه) و صحنه‌ای که هاردی سوار بر اسبی سریع و ونومی می‌شود، دیده می‌شود.

جونو تمپل از "Ted Lasso" و چیوتل اجیوفور از "Doctor Strange in the Multiverse of Madness" به هاردی می‌پیوندند.

به تازگی، طرفداران ونوم رو برای مدت کوتاهی در صحنه پس از تیتراژ فیلم "Spider-Man: No Way Home" دیدند. در اون صحنه، ونوم متوجه تاثیر جادوی دکتر استرنج شد که برای مخفی کردن هویت مرد عنکبوتی انجام داده بود ولی اشتباه پیش رفت و باعث شد شخصیت‌های منفی مرد عنکبوتی از دنیاهای دیگه، وارد این دنیای مرد عنکبوتی بشن. برای چند لحظه ونوم هم وارد این دنیا شد اما دوباره به دنیای خودش برگشت.

در پایان "Venom: Let There Be Carnage"، ونوم به دنیای سینمایی مارول منتقل شد و پیتر پارکر تام هالند را در یک پخش خبری دید، اما در "No Way Hom"، به دنیای خودش بازگشت. (اما نه قبل از اینکه تکه‌ای چسبناک از انگلش را به جا بگذارد.)

فیلم "Venom 3" پس از موفقیت دو قسمت قبلی، توسط سونی در CinemaCon 2022 تأیید شد. «ونوم» اصلی 856 میلیون دلار فروش جهانی داشت و «بگذار کارنیج بیاید» 502 میلیون دلار در دوران همه‌گیری فروخت.

کلی مارسل، نویسنده «ونوم» و «بگذار کارنیج بیاید»، در قسمت سوم این مجموعه اولین کارگردانی خود را تجربه می‌کند. او همچنین فیلمنامه را به همراه هاردی نوشته است. مارسل و هاردی در کنار آوی آراد، هاچ پارکر، ایمی پاسکال و مت تولماچ تهیه‌کننده هستند.

فیلم "Venom: The Last Dance" 25 اکتبر در سینماها اکران می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام