دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

از لوگو رسمی سریال ‘’The Wheel of Time’’ رونمایی شد

thumbnail

در جریان شب گذشته، کمپانی آمازون به صورت رسمی از لوگو سریال مورد انتظار ‘’The Wheel of Time’’ با بازی روزمند پایک (Rosamund Pike) رونمایی کرده است. ریف جادکینز (Rafe Judkins) که به عنوان تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه در پروژه سریال‌هایی همچون ‘’Chuck’’ و ‘’Agents of S.H.I.E.L.D’’ حضور یافته داشته است، به عنوان شورانر این سریال شناخته می‌شود.

سریال ‘’The Wheel of Time’’ براساس سری کتاب‌هایی به همین نام، نوشته رابرت جوردن (Robert Jordan) ساخته خواهد شد و میزان گستردگی داستان این مجموعه که از ۱۴ کتاب مختلف تشکیل می‌شود، به حدی است که مشخصا می‌تواند این سریال را به یکی از برجسته‌ترین آثار فانتزی در تاریخ تلویزیون تبدیل کند.

از دیگر بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به مادلین مادن (Madeleine Madden)، مارکوس رادرفورد (Marcus Rutherford)، بارنی هریس (Barney Harris)، زوئی رابینز (Zoe Robins) و جاشوآ استرادوفسکی (Joshua Stradowski) اشاره کرد.

فصل اول این سریال در قالب شش قسمت ساخته خواهد شد و کمپانی آمازون از همین الان به ساخت فصل دوم آن نیز چراغ سبز نشان داده است. سریال ‘’The Wheel of Time’’ در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ از طریق سرویس استریم آمازون پرایم در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
llordmhr آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
llordmhr
کاربر

یکی دیگه از پروژه پرهزینه آمازون بعد از ارباب حلقه ها




فیلم های بزودی

کانال تلگرام