دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شارلیز ترون از به اتمام رسیدن نگارش فیلمنامه دنباله فیلم ‘’The Old Guard’’ خبر داد

thumbnail

در جریان مصاحبه اخیر وبسایت ورایتی با شارلیز ترون (Charlize Theron)، این بازیگر از به اتمام رسیدن نگارش فیلمنامه دنباله فیلم ‘’The Old Guard’’ و شروع مراحل تولید آن در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۲ خبر داده است. در حقیقت، گفته‌های اخیر شارلیز ترون اولین خبر رسمی پیرامون این دنباله طی یک سال گذشته محسوب می‌شود و پیش از این اطلاعات چندانی پیرامون این پروژه منتشر نشده بوده است.

شارلیز ترون همچنین اعلام کرده است که برخی از ستارگان حاضر در فیلم اول این سری نظیر مروان کنزاری (Marwan Kenzari) و لوکا مارینلی (Luca Marinelli) در این دنباله نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت، اما وی به دیگر ستارگان این دنباله اشاره‌ای نداشته است.

گرگ روکا (Greg Rucka) فیلمنامه فیلم ‘’The Old Guard’’ را با اقتباس از سری کمیک‌هایی به همین نام که شخصا خلق آنها را برعهده داشته است، به رشته تحریر درآورده و جینا پرنس-بایتوود (Gina Prince-Bythewood) به عنوان کارگردان این اثر شناخته می‌شود.

مطابق اعلام سرویس استریم نتفلیکس، فیلم ‘’The Old Guard’’ طی چهار هفته ابتدایی انتشارش توسط بیش از ۷۰ میلیون کاربر مشاهده شده است و همین موضوع مشخصا دلیل کاملا واضحی برای ساخت دنباله آن به شمار می‌رود. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد دنباله فیلم ‘’The Old Guard’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
ESMAAIEL آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ESMAAIEL
کاربر

قسمت اولش که آبکی بود.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام