دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ رکورد بیشترین میزان بازدید را شکست

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ فراتر از انتظارات ظاهر شده و توانسته به رکورد بیشترین میزان تماشا شدن یک برنامه روی سرویس‌های استریم دست یابد.

در جریان این اثر که دنباله‌ای برای فیلم ‘’Wonder Woman’’ محصول سال ۲۰۱۷ به شمار می‌رود، شخصیت دایانا این‌بار می‌بایست در برابر یکی از دوستان نزدیک خود به نام باربارا و شخصیت مکسول لرد قرار بگیرد و از نابودی‌های ناشی از استفاده آنها از یک شی باستانی جلوگیری کند.

فیلم  ‘’Wonder Woman 1984’’ همچنین به عنوان اولین محصول کمپانی وارنر برادرز محسوب می‌شود که هم‌زمان با اکران در سالن‌های سینما از طریق سرویس استریم HBO Max نیز به مدت یک ماه در دسترس کاربران سرویس مذکور قرار گرفته است و باوجود انتقادات مختلفی که روانه این اثر شدند، عملکرد آن در کسب تعداد بینندگان و میزان دقایق مشاهده شده، خیره کننده بوده است.

براساس بیانیه منتشر شده توسط حساب مرتبط با سرویس استریم HBO Max در شبکه اجتماعی توییتر، این دنباله بیشتر از حد انتظار ظاهر شده است و کاربران بیشتر از 2.25 میلیارد دقیقه به تماشا این اثر پرداخته‌اند. همچنین اعلام شده که مخاطبین از انیمیشن ‘’Soul’’ نیز استقبال فوق العاده‌ای را به عمل آورده‌اند و این انیمیشن برای مدت زمانی نزدیک به 1.67 میلیارد دقیقه دیده شده است.

باتوجه به آثار مورد انتظار وارنر برادرز در سال جاری و برنامه انتشار مشابه آن برای تمامی آثار تایید شده در سال ۲۰۲۱، این احتمال وجود دارد که به زودی رکورد فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ شکسته خواهد شد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
SABAdjghc121ItsHK آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
SABA
کاربر

عالی بود
داستان هم خوب بود

Echkey
کاربر

طیف داستانیش به شدت خسته کننده بود

Djghc121
کاربر

دوست خوبمن توی پست همین فیلم دوستان داشتن زار می زدن از مشکلات فیلم بخاطره همین کسی دیگه اینجا چیزی نگت




فیلم های بزودی

کانال تلگرام