دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال مستقل شخصیت Peacemaker با بازی جان سینا ساخته خواهد شد

thumbnail

شخصیت پیس‌میکر (Peacemaker) با بازی جان سینا (John Cena)‌ یکی از اعضای جدید جوخه خودکشی در فیلم ‘’Suicide Squad 2’’ به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) است و بنابر گزارشات منتشر شده، این‌گونه به نظر می‌رسد که شبکه استریم HBO Max ساخت سریال جدیدی را با محوریت پیشینه این شخصیت سفارش داده است.

براساس این گزارش می‌دانیم که جیمز گان شخصا نگارش فیلمنامه هشت قسمت ابتدایی و کارگردانی برخی از قسمت‌های این سریال از جمله قسمت اول آن را برعهده خواهد داشت. جیمز گان همچنین به همراه پیتر سافران (Peter Safran)، تهیه کننده پروژه دنباله فیلم ‘’Suicide Squad’’، به عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه این سریال حضور دارند. شروع مراحل تولید این سریال برای اوایل سال ۲۰۲۱ و پیش از شروع کار جیمز گان روی پروژه فیلم جدید فرنچایز ‘’Guardians of the Galaxy’’ برنامه ریزی شده است.

جیمز گان همچنین در بیانیه‌ای نظر خود را در مورد انتشار خبر ساخت سریال ‘’Peacemaker’’ اعلام داشته که بخشی از آن به شرح زیر است:

«این سریال فرصتی است که از تمامی مشکلات موجود در دنیای امروزی فاصله بگیریم و وارد زندگی این ابرقهرمان/ابرشرور دنیای دی‌سی شویم. من برای ساخت دنباله فیلم ‘’Suicide Squad’’، آوردن این شخصیت به جلوی دوربین و ساخت یک سریال مستقل براساس گذشته وی بسیار هیجان زده‌ام. البته نباید فراموش کنیم که وجود فرصتی برای تجربه همکاری مجدد با جان، پیتر و تمامی دوستان‌مان در استودیوی وارنر برادرز برای من افتخار بزرگی است.»

به دنبال انتشار بیانیه جیمز گان، جان سینا نیز نظر خود در مورد ساخت این سریال منتشر کرده است.

«همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودم، حضور در پروژه فیلم ‘’Suicide Squad’’ و کار کردن با جیمز گان برای من افتخار و فرصت بزرگی است. من به طرز غیرقابل باوری برای وجود امکان همکاری مجدد با وی هیجان زده هستم. ما نمی‌توانیم برای نشان دادن نتیجه کارمان به طرفداران صبر کنیم.»

پیس‌میکر شخصیتی است که توانایی زیادی را در استفاده از سلاح‌های مختلف دارد و به هرقیمتی به دنبال دست‌یابی به صلح است؛ وی برای رسیدن به هدف خود حد و مرزی ندارد و اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد که برای رسیدن به صلح چند نفر نیاز است که کشته شوند!

هنوز جزییات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

10
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
7 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
6 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mohammad_irSABAjavad0024HoHiAM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mohammad_ir
کاربر

بدن فقط راک/:
شوخوش

HoHi
کاربر

قحطی بازیگر شده دیگه اصلا معلوم نیست چرا باید یکی که یه جای دیگه خوب بوده حتما بیارنش بازیگرش کنن !

javad0024
کاربر

فیلمش مسخره بازیو چرت وپرته این مسخره هم بیارن جمعشون کامل میشه

Berlin
کاربر

آره
متاسفانه این افراد معروف که اصلا بازیگر نیستن فقط و فقط یه بدن آماده دارن که براشون پول درمیاره و از بدبختی کم هم نیستن ، جان سینا و…
الانا هم باتیستا هم داره میاد …
خدا رحم کنه

javad0024
کاربر

دقیقا باتیستا رو خوب گفتی هر چی فیلم هم ازش دیدم چرت و پرت بوده

HoHi
کاربر

واقعا باتستا هم فاجعه هست …

SABA
کاربر

.دیگه دارید بی انصافی میکنید در نگهبانان که خوب بود باتیستا یا حتی کارای دیگش حتی نقشهایی هم که بیشر بازی کرده اکشنه معمول که خیلی زیاد از قدیم باب بوده که از ورزشکاران یا حتی قهرمانان تو رشته های مختلف تو فیلما یا سریالا استفاده میکردن نمونش کم نیست که اتفاقا و موفق هم بودن و طرفداران خودشون رو پیدا کردن بروسلی – ژان کلود ون دام – آرنولد و دواین جانسون و خیلی های دیگه و بیشترم نقشهایی رو بازی کردن که مربوط به کارای اکشن بوده یا حتی کمدی اکشن پس این که بگین درست نیس به… مشاهده بیشتر »

SABA
کاربر

قحطی بازیگرم نشده ولی یه سری نقش ها هستن که بدن آماده و ورزیده لازم دارن نمیتونن از بازیگرایی استفاده کنن که این قابلیت رو ندارن

Berlin
کاربر

وای نه واقعا جان سینا ……
نمیدونم چرا با هاش حال نمیکنم ….
( نظر شخصی )

AM9
کاربر

فکر کردی من حال میکنم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام