دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’Mank’’ در ماه دسامبر از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، شبکه استریم نتفلیکس به تازگی اعلام کرده است که فیلم ‘’Mank’’ ساخته جدید دیوید فینچر (David Fincher) پس از اکران محدود در برخی سالن‌های سینما در ماه نوامبر، در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر ۱۳۹۹) از طریق این شبکه منتشر خواهد شد.

این فیلم داستان زندگی و تلاش یک فیلمنامه نویس الکلی به نام هرمان جی مانکیویچ (Herman J. Mankiewicz) با بازی گری اولدمن (Gary Oldman) را برای به اتمام رساندن نگارش فیلمنامه فیلم مطرح و محبوب ‘’Citizen Kane’’ به کارگردانی اورسن ولز (Orson Welles) در سال ۱۹۴۱ به تصویر می‌کشد. آماندا سیفرید (Amanda Seyfried)، آرلیس هاوارد (Arliss Howard)، تام برک (Tom Burke)، لیلی کالیز (Lily Colins) و چارلز دنس (Charles Dance) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه ارجینال فیلم ‘’Mank’’ توسط جک فینچر (Jack Fincher)، پدر دیوید فینچر، نوشته شده است بنابراین این پروژه از لحاظ معنوی برای این کارگردان بسیار باارزش است و از آنجا که از آخرین ساخته فینچر شش سال می‌گذرد، بدون شک این فیلم‌ساز اثر فاخری را به طرفداران خود ارائه خواهد کرد!

علاوه‌بر مطالب ذکر شده، چندی پیش نیز اعلام شد که فیلم ‘’Mank’’ به اندازه دیگر آثار دیوید فینچر طولانی نخواهد بود و این فیلم تنها ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه زمان دارد. از طولانی‌ترین آثار فینچر می‌توان به دو فیلم ''Zodiac'' و ''The Curious Case of Benjamin Button'' اشاره کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

به احتمال زیاد
یکی از اصلی ترین نامزد های اسکار این فیلم هستش




فیلم های بزودی

کانال تلگرام