دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

قراردادی چهار ساله میان دیوید فینچر و سرویس استریم نتفلیکس به ثبت رسید

thumbnail

بدون شک یکی از فیلم‌سازهایی که نمی‌توان برنامه کاری وی در آینده را پیش‌ بینی کرد، دیوید فینچر (David Fincher) است. این کارگردان مطرح که ساخت آثاری نظیر ‘’Fight Club’’ و فیلم ‘’Seven’’ در کارنامه کاری‌اش دیده می‌شود، به تازگی در مصاحبه با مجله فرانسوی Premiere اعلام کرده است که قرارداد چهار ساله‌ای میان وی و سرویس استریم نتفلیکس به ثبت رسیده است.

«به تازگی میان من و سرویس استریم نتفلیکس قراردادی با طول مدت چهار سال به ثبت رسیده است. من اینجا هستم که برای آنها محتواهای مختلفی را تولید کنم.»

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، در طی سالیان گذشته رابطه نزدیکی میان دیوید فینچر و سرویس استریم نتفلیکس وجود داشته است چراکه این فیلم‌ساز، کارگردانی دو قسمت ابتدایی سریال ‘’House of Cards’’ را برعهده داشته و انیمیشن سریالی ‘’Love, Death & Robots’’ را به همراه تیم میلر (Tim Miller) تولید کرده است. وی همچنین اخیرا به عنوان کارگردان در پروژه سریال ‘’Mindhunter’’، دیگر محصول این سرویس استریم حضور داشته و هم‌اکنون مشغول ساخت فیلم ‘’Mank’’ برای این سرویس است.

سرویس استریم نتفلیکس در طی سالیان گذشته با نام‌های مطرحی نظیر شاندا رایمز (Shonda Rhimes)، رایان مورفی (Ryan Murphy) و سازندگان سریال ‘’Game of Thrones’’ قراردادهای کاری چند ساله‌ای را به ثبت رسانده است.

هنوز مشخص نیست که دیوید فینچر در آینده چه پروژه‌هایی را برای سرویس نتفلیکس در دست ساخت قرار می‌دهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

10
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
7 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
Shakiba13BerlinTiamaT آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Shakiba13
کاربر

به نظر من بهترین ها باید با بهترین ها کار کنن…
کمپانی نتفلیکس که بهترین و بزرگترین کمپانی ساخت فیلم و سریال هست خیلی خوبه که با همچین کارگردانای خوب و موفقی کار کنه چون این کار باعث میشه که روز به روز هم از لحاظ سطح حرفه ای و کیفی و هم از لحاظ اعتبار پیشرفت کنه…
از بابت این همکاری خوشحالم 🙂

Berlin
کاربر

سلام من از چند جهت با نظر شما مشکل ندارم یکمم شخصی اولا که اصلا به نتفلیکس نباید گفت کمپانی ، نتفلیکس فقط صرفا یک سرویس VOD هستش و هیچ وقت نمیتونه یه کمپانی به حساب بیاد چون صرفا در اینترنته و یک خدمت رسان اسنترنتیه در نتیجه به نظرم بهش باید سرویس گفت و نباید از لفظ کمپانی استفاده کرد . ثانیا به نظرم از واژه بهترین و بزرگترین فقط میشه در زمان کرونا استفاده چرا که اگه سینما باز باشه نتفلکیس چیز خاصی برای گفتن نداره با رقبا سر و سخت سینمایی خودش ثالثا بهتر بود که در… مشاهده بیشتر »

Shakiba13
کاربر

سلام، خیلی ممنون از نظرتون. من اتفاقا اصلا با این نوع مباحثه ها و تبادل نظرها مشکلی ندارم و ناراحتم نمیشم و اتفاقا خیلی هم استقبال میکنم چون باعث میشه آدم چیزای جدید بشنوه و یاد بگیره و از نظرات بقیه استفاده کنه 🙂 خب در رابطه با قسمت اول صحبتتون که گفتین اصلا به نتفلیکس نباید گفت کمپانی! من با این حرفتون مخالفم چون به نظر من ربطی نداره که چون نتفلیکس صرفا یه سرویس اینترنتی هست و بیشتر به عنوان اسپانسر عمل میکنه (باتوجه به اون صحبتتون که گفتین بیشتر سرمایه گذاره تا تولید کننده!) نشه بهش گفت… مشاهده بیشتر »

Shakiba13
کاربر

ببخشید اگه پیامم انقدر طولانی شد . . .

Berlin
کاربر

باز هم میگم نتفلیکس سرویسه مثل نماوا فقط سطح بسیار بالاتری داره و خب جهانی تره هر چه قدر هم بالا باشه هر چه قدر محتوا داشته باشه بازم معتقدم یه سرویس نه بخاطر اینکه یه سرمایه گذاره بلکه بیشتر یه پخش کننده است و مکان رقابتش تو اینترنته ، بیشتر بهتره کمپانی ها رو به بیگ سیکس بگیم در بخش دوم باید بگم خب طبیعی نتفلیکس انقدر سطح اش بلا باشه چون رقیبی نداره به اندازه قدرتش این تازگی ها داره چند تا سرویس دیگه میاد مثل دیزنی پلاس و …. و این رو مطمعن باشید اگه نتفلیکس یه… مشاهده بیشتر »

Shakiba13
کاربر

در هرصورت هر کارگردانی میتونه برای زندگی کاریش خودش تصمیم بگیره و این کار دیوید فینچر از نظر من قابل احترامه و حتی از بابت این حرکت خوشحالم… اینکه گفتین نباید مقایسه بشه نتفلیکس با سینما، اول خودتون مقایسه کردید و من فقط پاسختون رو دادم! بعدم این سلیقه ی مخاطب هستش که تعیین میکنه چی خوبه و باید بمونه و چی بده و باید بره…اگه مخاطب روزی به این نتیجه برسه که باید سینما (منظورم اینجا به سالن های سینما رفتن هست) حذف بشه و نیازهاش با همون خونه نشستن و استفاده از به قول شما سرویس های اینترنتی… مشاهده بیشتر »

Berlin
کاربر

بله در مجموع میشه گفت کمی مفهوممون تو کامت اول بد رسوندم ولی خب ما به عنوان یه استفاده کنند از محصول هر دو هستیم و لذت میبریم و در مجموع این اختلاف نظر طبیعیه چون همینا تفاوت آدم ها رو میسازه .
از گفتگو با شما بسیار لذت بردم
شاد و پیروز باشید 🙂

Shakiba13
کاربر

بله درسته…
همچنین.
سلامت باشید 🙂

Berlin
کاربر

نمیگم ناراحتم چون کارگردانه خوبیه اما نتفلیکس….
درسته که فیم خوب هر جا باشه خوبه : چه تو تلویزیون ، چه VOD چه سینما اما نباید فراموش کرد که فیلم با سینما بوجود اومد ادامه یافت خب سینما یه چیز دیگه است و درواقع به نظرم بهتره تو سینما کار کرد تا این فرهنگ از بین نره (هر چند که به نفع ما شد سریع کیفیت خوب میاد )

TiamaT
کاربر

ماشالااااا




فیلم های بزودی

کانال تلگرام