دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

وارنر برادرز عرضه عناوین بیشتر از DCEU را تایید کرد

thumbnail

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، کمپانی وارنر برادرز سیاست کاری کاملا متفاوتی را برای انتشار آثار خود در سال ۲۰۲۱ پیش گرفته است و بنابر اعلام رسمی عوامل آن، تمامی آثار کمپانی مذکور علاوه‌بر اکران در سالن‌های سینما به مدت یک ماه نیز هم‌زمان از طریق سرویس استریم HBO Max در دسترس قرار خواهند گرفت.

با این حال این‌گونه به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۲، یکی از بهترین دوران‌های دنیای گسترده دی‌سی یا به اصطلاح DCEU خواهد بود چراکه چهار فیلم از شخصیت‌های مختلف دی‌سی برای این سال برنامه ریزی شده است.

والتر هامادا (Walter Hamada)، یکی از عوامل اجرایی حاضر در دی‌سی فیلمز به تازگی در گفت و گو با نیویورک تایمز اعلام کرده است که کمپانی وارنر برادرز در نظر دارد تا در سال ۲۰۲۲ چهار فیلم مختلف از دنیای گسترده دی‌سی را در دسترس طرفداران قرار دهد.

هامادا در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره داشت که کمپانی وارنر برادرز با اتمام سال ۲۰۲۱، مشارکت خود با سرویس استریم HBO Max را قطع نخواهد کرد و طرفداران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک، به صورت سالیانه شاهد انتشار دو فیلم از شخصیت‌های مختلف دی‌سی از طریق این سرویس باشند!

تا به امروز انتشار فیلم‌های ‘’The Batman’’، فیلم ‘’The Flash’’ و فیلم ‘’Aquaman 2’’ برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است اما هنوز مشخص نیست که فیلم چهارم مرتبط با کدام یک از شخصیت‌های دی‌سی خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

مهم نیست چند تا چند تا بسازن ….
مهم اینه که خوب بسازن ….
که خب فعلا متاسفانه عمدتا دیسی کیفیت رو فدای کمیت کرده ..




فیلم های بزودی

کانال تلگرام