دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ایثن هاک ایفاگر نقش منفی سریال ‘’Moon Knight’’ خواهد بود

thumbnail

پس از حضور در محصول جدید شبکه شوتایم یعنی سریال ‘’The Good Lord Bird’’، این‌گونه به نظر می‌رسد که ایثن هاک (Ethan Hawke) قرارداد حضور در پروژه سریالی دیگری را امضا کرده و طرفدران دنیای مارول وی را در قالب شخصیت منفی سریال مورد انتظار ‘’Moon Knight’’ خواهند دید.

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، هنوز مشخص نیست که ایثن هاک دقیقا ایفاگر کدام یک از شخصیت‌های شرور دنیای مارول خواهد بود. محمد دیاب (Mohamed Diab) کارگردان مطرح اهل کشور مصر به همراه جاستین بنسون (Justin Benson) و آرون مورهد (Aaron Moorhead) برای ساخت این سریال انتخاب شده‌اند.

شخصیت مون نایت برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ به طرفداران کمیک بوک‌های مارول معرفی شده است و همانطور که در جریان ماه‌های گذشته نیز اعلام شد، در سریال ‘’Moon Knight’’ اسکار آیزاک (Oscar Isaac) ایفاگر نقش این شخصیت خواهد بود. همچنین بنابر گزارشات موجود، می‌دانیم که مراحل فیلمبرداری سریال ‘’Moon Knight’’ در ماه مارچ آغاز می‌شود.

ایثن هاک به زودی در کنار ستارگانی همچون آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و ویلم دافو (Willem Dafoe) در فیلم ‘’The Northman’’ دیده خواهد شود.

 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام