دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار فیلم ‘’No Time to Die’’ مجددا با تاخیر مواجه شد

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، این‌گونه به نظر می‌رسد که در روند عرضه عنوان جدید فرنچایز محبوب جیمز باند مجددا تاخیر ایجاد شده و با شروع قرنطیه ناشی از تشدید شیوع ویروس COVID-19، انتشار فیلم ‘’No Time to Die’’ برای چندمین بار به تعویق افتاده است.

این عنوان که ۲۵مین فیلم از سری فیلم‌های شخصیت جیمز باند به شمار می‌رود، در ابتدا برای انتشار در ماه نوامبر ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده بود اما با کناره گیری دنی بویل (Danny Boyle) از کارگردانی آن و جانشینی وی با کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga)، اکران این اثر به آپریل ۲۰۲۰ موکول شد.

با این حال پس از شیوع ویروس COVID-19 و بسته شدن مارکت سینما کشورهای مختلف، اکران فیلم ‘’No Time to Die’’ تا نوامبر ۲۰۲۰ به تعویق افتاد، اما این آخرین تاخیر ایجاد شده نبود و طولی نکشید تا کمپانی سازنده مجددا از تاخیری چند ماه و مقرر کردن تاریخ ۲ آپریل ۲۰۲۱ برای انتشار آن خبر دهد.

حال امروز مشخص شده است که انتشار این فیلم مجددا با تاخیری شش ماه همراه شده و در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط کری جوجی فوکوناگا، فیبی والر-بریج (Pheobe Waller-Bridge) و با همکاری نیل پرویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade) نوشته شده است.

دنیل کریگ (Daniel Craig)، رامی ملک (Rami Malek)، و آنا دی آرماس (Ana de Armas)، نائومی هریس (Naomie Harris)، جفری رایت (Jeffrey Wright) و رالف فاینس (Ralph Fiennes) ستارگان اصلی فیلم ‘’No Time to Die’’ محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام