دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان اکران ریبوت ‘’Resident Evil’’ مشخص شد

thumbnail

به تازگی از زمان اکران ریبوت مجموعه سینمایی ‘’Resident Evil’’ رونمایی شده است و این‌گونه به نظر می‌رسد که این عنوان در جلب نظر طرفداران قدیمی بازی‌های ویدیویی این فرنچایز موفق خواهد بود!

اگر در خاطرتان باشد، مجموعه سینمایی ‘’Resident Evil’’ در قالب چندین عنوان مختلف توسط پل. دابلیو. اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) ساخته شد و سودآوری مناسبی را نیز برای سازندگان آن به همراه داشت اما اتفاقات و داستان این اثر، ارتباط چندانی را با بازی‌های ویدیویی این فرنچایز نداشت و همین موضوع سبب شد تا بسیاری از اشخاص انتقادات مختلفی را روانه این مجموعه کنند.

مراحل تولید ریبوت ‘’Resident Evil’’ از سال ۲۰۱۷ آغاز شده و هم‌اکنون یوهانس رابرتز (Johannes Roberts) به عنوان کارگردان این پروژه شناخته می‌شود. براساس گزارشات موجود می‌دانیم که این عنوان به ریشه‌های بازی‌های ویدیویی این فرنچایز بازمی‌گردد و در جریان آن برخی شخصیت‌های محبوب نظیر کلر ردفیلد و جین ولنتاین نیز حضور خواهند داشت.  همچنین تایید شده است که این فیلم به پایه و اساس شروع داستان‌های مختلف جهان ‘’Resident Evil’’ می‌پردازد و چگونگی آغاز همه چیز را به تصویر می‌کشد.

حال امروز کمپانی سونی اعلام کرده است که این فیلم بدون عنوان در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد، با این وجود مشخص نیست که ضمن اکران در سالن‌های سینما، این اثر از طریق سرویس‌های استریم نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام