دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران اصلی سریال ‘’The Last of Us’’ مشخص شدند

thumbnail

صبح امروز شبکه HBO به صورت رسمی اعلام کرد که بلا رمزی (Bella Ramsey) یکی از ستارگان سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ ایفاگر نقش شخصیت الی در سریال اقتباسی ‘’The Last of Us’’ خواهد بود.

باوجود گذشت تنها چند ساعت از انتشار تاییدیه مذکور، وبسایت ددلاین نیز در گزارشی اعلام کرده است که پدرو پاسکال (Pedro Pascal) ایفاگر نقش اصلی سریال ‘’The Mandalorian’’ که این روزها محبوبیت زیادی را در میان مخاطبین در سرتاسر دنیا دارا است، نقش آفرینی به عنوان شخصیت جول را برعهده خواهد داشت.

برای آن دسته از افرادی که بازی‌های ویدیویی این فرنچایز را تجربه نکرده‌اند، باید متذکر شویم که داستان این اثر در جهانی آخرالزمانی جریان دارد که در آن ویروسی ناشناس سبب تبدیل شدن انسان‌ها به موجوداتی وحشتناک شده و در این بین یک دختر ۱۴ ساله به نام الی در برابر ویروس مذکور مصون است. جول نیز یک شخصیت پا به سن گذاشته است که در اوایل شروع بحران جهانی دخترش را از دست داده و پس از آشنایی با الی، به تدریج رابطه عمیقی میان آنها شکل می‌گیرد.

چندی پیش نیز شبکه HBO اعلام کرد که کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) ‌سازنده ‘’Beanpole’’ کارگردانی قسمت ابتدایی این سریال را برعهده دارد. ناگفته نماند که کریگ مازین (Craig Mazin) و خالق بازی‌های ویدیویی ‘’The Last of Us’’ یعنی نیل دراک‌من (Neil Druckman) به عنوان نویسندگان فیلمنامه این سریال شناخته می‌شوند.

هنوز اطلاعات بیشتری نظیر زمان شروع مراحل تولید یا انتشار سریال ‘’The Last of Us’’ در دسترس قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Angry Robot آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Angry Robot
کاربر

آخه قیافه این دوتا کجا شبیه شخصیت های بازیه؟ یعنی تو آمریکا قحطی بازیگر اومده که باید این یارو پدرو پاسکال اهل شیلی این نقش رو بازی کنه. اون بچه شیربرنج هم که کلا هیچ شباهتی به الی نداره. اونجا هم انگار مافیا بازیگری زیاده!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام