دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فصل چهارم سریال ‘’True Detective’’ ساخته خواهد شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که شبکه HBO در نظر دارد تا فصل جدید و چهارم سریال ‘’True Detective’’ را وارد پروسه تولید کند. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۴ و با بازی ستارگانی نظیر متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) از طریق شبکه مذکور منتشر شد و توانست مخاطبین بی‌شماری را به خود جلب کند.

با این حال دو فصل بعدی این سریال، با وجود حضور ستارگانی دیگری از دنیای هالیوود و به تصویر کشیدن پرونده‌های جنایی و داستان‌های مختلف در جلب نظر مخاطبین نتوانستند عملکرد مشابهی را نظیر فصل اول داشته باشند اما همچنان از این سریال به عنوان یکی از سریال‌های محبوب شبکه HBO یاد می‌شود و مشخصا بسیاری از مخاطبین منتظر ساخته شدن فصل جدید آن هستند.

حال امروز کیسی بلویز (Casey Bloys)‌ مدیر بخش محتوا شبکه HBO در مصاحبه با وبسایت ددلاین اطلاعاتی را در مورد احتمال ساخته شدن فصل چهارم سریال ‘’True Detective’’ منتشر کرده که بخش‌هایی از آن به شرح زیر است:

«در حال حاضر می‌توانم بگویم که ما در حال کار کردن با گروهی از نویسندگان هستیم تا گزینه یا گزینه‌های مناسب برای نگارش فیلمنامه نهایی فصل چهارم را پیدا کنیم. ما صرفا به دنبال انجام یک کار و پیش‌برد مراحل تولید فصل جدید سریال به منظور عدم فراموش شدن آن نیستیم، بلکه به دنبال ارائه اثری هستیم که بتواند از نظر کیفی نظر مخاطبین را به خود جلب کند.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Solitary آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Solitary
کاربر

فقط فصل یک اونم فقط بخاطر متیو مککانهی




فیلم های بزودی

کانال تلگرام