دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت ریبوت سریال ‘’Constantine’’ توسط سریس HBO Max تایید شد

thumbnail

پس از ساخته شدن دو اثر اقتباسی بامحوریت شخصیت محبوب جان کنستانتین، این‌گونه به نظر می‌رسد که سرویس استریم HBO Max در نظر دارد تا سریال جدیدی را براساس این شخصیت وارد پروسه تولید کند.

اولین اثر اقتباسی ساخته شده با محوریت جان کنستانتین، فیلم سینمایی ‘’Constantine’’ با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves)‌ به شمار می‌رود و اثر دوم سریال مستقل این شخصیت با بازی مت رایان (Matt Ryan)‌ است. ناگفته نماند که در جریان رویدادهای Arrowverse، مت رایان همچنان ایفاگر نقش این شخصیت خواهد بود.

براساس گزارش‌های منتشر شده توسط وبسایت‌های ورایتی و ددلاین، جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) از جانب کمپانی فیلم سازی شخصی‌اش یعنی Bad Robot Production، به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. طبق این گزارشات، عوامل اصلی سازنده این پروژه در نظر دارند تا یک بازیگر سیاه پوست را برای ایفای نقش در قالب شخصیت جان کنستانتین انتخاب کنند، اما هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است!

اطلاعات چندانی در مورد این پروژه در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که گای بولتون (Guy Bolton) نگارش فیلمنامه آن را برعهده خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
masih.enter@gmail.comreza.niHm_1983 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Masih
کاربر

مت رایان خوب بازی کرده بود . البته اگر با بازی کیانو ریوز ساخته میشد به نظرم خیلی خیلی عالی بود . حس نمیکنم بیشتر کسانی که دو کار قبلی رو دیدن بتونن با شخصیت سیاه پوست اونطور که باید ارتباط مثبت رو برقرار کنند چون کاراکتر های قبلی تا حدودی یک قالب رو به وجود اوردن که باید تو انتخاب بازیگر جدید بیشتر دقت بشه تا هم بینندگان جدید و هم بینندگان قبلی بتونن ارتباط خوبی برقرار کنند.

reza.ni
کاربر

عجب انگار قراره از شخصیت های درست حسابی دی سی سریال بسازن

Sherlock
کاربر

اگر مت رایان نقش کنستانتینو بازی نکنه, به درد نمیخوره




فیلم های بزودی

کانال تلگرام