دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تاریخ انتشار فیلم ‘’Army of the Dead’’ مشخص شد

thumbnail

در حالی که بسیاری از مخاطبین در انتظار عرضه فیلم ‘’Zack Snyder’s Justice League’’ از طریق سرویس استریم HBO Max در تاریخ ۱۸ مارچ (۲۸ اسفند)‌ هستند، زک اسنایدر (Zack Snyder) فیلم جدیدی را با محوریت دنیایی آخرالزمانی و مملو از زامبی‌ها در دست تولید دارد.

این فیلم ساز کارگردان فیلم ‘’Army of the Dead’’ است و همچنین در کنار شی هاتن (Shay Hatten) و جوبی هارولد (Joby Harold) فیلمنامه این اثر را براساس دست نوشته‌های شخصی‌اش به رشته تحریر درآورده است. داستان این فیلم حول گروهی از مزدوران جریان دارد که تصمیم می‌گیرند با به خطر انداختن جان‌شان، بزرگ‌ترین فعالیت کاری‌شان را در شهر لاس وگاس که مبدا اصلی شروع بحران زامبی‌ها است، انجام دهند.

حال امروز سرویس استریم نتفلیکس ضمن رونمایی از پوستر جدید فیلم ‘’Army of the Dead’’، اعلام کرده است که این اثر در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

دیو باتیستا (Dave Bautista)، الا پرنل (Ella Purnell)، عماری هاردویک (Omari Hardwick)، تئو روسی (Theo Rossi)، نورا آرنزدر (Nora Arnezeder) و تیگ نوتارو (Tig Notaro)‌ بازیگران اصلی این فیلم به شمار می‌روند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
esmaaielsahars آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
sahars
کاربر

قسمت قبلی رو هم اگه ندیدید ببیند خیلی فیلم جالب و هیجان انگیز و قشنگیه

Dawn of the Dead 2004

ESMAAIEL
کاربر

قسمت قبلی چیه؟
فیلم Dawn of the Dead 2004 به کارگردانی زک اسایدر بازسازی فیلم Dawn of the Dead 1978 به کارگردانی جرج رومرو هست.
Dawn of the Dead و Army of the Dead هیچ ربطی بهم ندارن. اینطوری باشه همه فیلمهای زامبی ایی ادامه همدیگه هستن!!!!

sahars
کاربر

اولا من گفتم ببینن Dawn of the Dead 2004 خیلی جذاب بود و هیجان انگیز دوما من نگفتم بهم ربط دارن اینکه مشخصه بازیگران کاملا فرق میکنن ولی به گفته خود کارگردان که زک اسنایدر باشه ایشون گفته این فیلم اتفاقاتش به دنباله این فیلم Dawn of the Dead 2004 محسوب میشه اگه در جریان نیستی




فیلم های بزودی

کانال تلگرام