دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نقش ملیسا مک کارتی در فیلم ‘’Thor: Love and Thunder’’ مشخص شد

thumbnail

براساس تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم ‘’Thor: Love and Thunder’’ در کشور استرالیا، مشخص شد که ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) ایفاگر نقش شخصیت فیک هلا (Fake Hela) خواهد بود.

در اوایل سال جاری، ملیسا مک‌کارتی از طریق حساب شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از حضور احتمالی‌اش در این عنوان خبر داد و حال امروز مشخص شده است که وی چه نقشی را در این اثر برعهده خواهد داشت. شخصیت هلا برای اولین بار توسط کیت بلانشت (Cate Blanchett) در فیلم ‘’Thor: Ragnarok’’ به مخاطبین معرفی و خیلی زود به یکی از برترین شخصیت‌های شرور حضور یافته در آثار مختلف دنیای سینمایی مارول تبدیل شد.

اگر اتفاقات پایانی فیلم ‘’Thor: Ragnarok’’ را به خاطر داشته باشید، می‌دانید که احتمالا شخصیت هلا در پایان این فیلم می‌میرد، هرچند که مرگ وی نشان داده نمی‌شود، به همین منظور کمپانی مارول نیز تصمیم گرفته است که از شخصیت Gorr the God Butcher با بازی کریستین بیل (Christian Bale) به عنوان شخصیت شرور فیلم ‘’Thor: Love and Thunder’’ استفاده کند.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد داستان چهارمین فیلم از سری فیلم‌های مستقل شخصیت ‘’Thor’’ در دسترس نیست و باید دید که شخصیت فیک هلا چه تاثیری را روی روندی داستانی این اثر خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام