دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پروسه تولید فیلم ‘’Jumanji 4’’ در مراحل ابتدایی قرار دارد

thumbnail

به تازگی شروع پروسه تولید فیلم چهارم از سری محبوب ‘’Jumanji’’ تایید و اعلام شده که این پروسه فعلا در مراحل ابتدایی‌ قرار دارد.

اولین فیلم این فرنچایز در سال ۱۹۹۵ و با بازی رابین ویلیامز (Robin Williams) به روی پرده رفت که در آن زمان توانست طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. با این حال تا پیش از درگذشت این ستاره هالیوود در سال 2014، هیچ‌گونه دنباله‌ای برای آن ساخته نشد تا طرفداران بیشتر از همیشه خواستار بازگشت این فرنچایز باشند.

با این وجود طولی نکشید تا پروسه تولید فیلم ‘’Jumanji: Welcome to the Jungle’’ با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson)، کوین هارت (Kevin Hart) و جک بلک (Jack Black) آغاز و در سال ۲۰۱۷ اکران شود. این اثر در جلب نظر منتقدین و مخاطبین عملکرد قابل قبولی را داشت و بلافاصله پس از اکران آن ساخت دنباله ‘’Jumanji: The Next Level’’ با حضور ستارگان مذکور تایید شد؛ این فیلم نیز دو سال بعد و در سال 2019 به روی پرده رفت.

حال براساس مصاحبه تازه انجام شده توسط وبسایت کمیک بوک با هایرم گارسیا (Hiram Garcia) مدیر بخش تولید استودیو Seven Bucks، وی اعلام کرده است که چهارمین فیلم این مجموعه قطعا ساخته خواهد شد اما پروسه تولید آن در مراحل ابتدایی‌اش قرار دارد و هنوز تاریخ مشخصی برای شروع مراحل فیلمبرداری مقرر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام