دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تام هیدلستون به سریال ‘’The Essex Serpent’’ پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)‌ ستاره دنیای سینمایی مارول و برنده جایزه گلدن گلوب، به سریال درام ‘’The Essex Serpent’’ محصول سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس پیوسته و در کنار کلیر دینز (Claire Danes) ‌به ایفای نقش خواهد پرداخت.

این فیلم که با اقتباس از کتاب نوشته شده توسط سارا پری (Sarah Perry) ساخته می‌شود، داستان زن بیوه‌ای به نام کورا را دنبال می‌کند که از لندن به روستای کوچکی در منطقه وسکس نقل مکان می‌کند و در آنجا با خرافات و عقاید مرموزی که درمورد موجودات ماورالطبیعه وجود دارند، رو به رو می‌شود. در جریان این سریال کلیر دینز ایفاگر نقش کورا و تام هیدلستون ایفاگر نقش ویل رنسام، رهبر مورد اعتماد جامعه مذکور خواهد بود.

کلیو بارنارد (Clio Barnard) کارگردانی تمامی قسمت‌های این سریال را برعهده خواهد داشت و فیلمنامه آن توسط آنا سایمن (Anna Symon)، نویسنده فیلم ‘’Deep Water’’ به رشته تحریر درآمده است. گفتنی است که پیش از کلیر دینز، کیرا نایتلی (Keira Knightley) برای نقش کورا انتخاب شده بود اما به دلیل مشکلات ناشی از ویروس COVID-19، این بازیگر از حضور در این پروژه صرف نظر کرد.

تام هیدلستون به زودی در سریال ‘’Loki’’ محصول سرویس استریم دیزنی پلاس دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Haj deniro آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Haj deniro
کاربر

داستانش انگار جالبه((:




فیلم های بزودی

کانال تلگرام