دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جزئیات جدیدی در مورد سریال ‘’Splinter Cell’’ منتشر شد

thumbnail

در صورتی که به وضعیت و سبک پروژه‌های جدید سرویس استریم نتفلیکس توجه کرده باشید، متوجه می‌شوید که آینده این سرویس اساسا روی پروژه‌های مختلفی که در سبک انیمیشن ساخته می‌شوند، متمرکز خواهد بود و حتی اگر اعلام شود که سرویس مذکور خواهان ساخت یک اثر براساس یک IP مطرح است، همواره می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که شاید این پروژه نیز در سبک انیمیشن باشد.

یکی از پروژه‌های شدیدا مورد انتظار سرویس استریم نتفلیکس، انیمیشن سریالی ‘’Splinter Cell’’ است که براساس سری بازی‌های ویدیویی شرکت یوبیسافت ساخته می‌شود. در سال گذشته اعلام شد که درک کلستاد (Derek Kolstad) نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده خواهد داشت؛ حال این نویسنده به تازگی و در جریان مصاحبه با وبسایت کولایدر توضیحات تازه‌ای را در مورد این سریال منتشر کرده که به شرح زیر است:

«فصل اول این سریال قطعا ساخته خواهد شد و این فصل دارای هشت قسمت است. این نکته را نیز باید ذکر کنم که ممکن است تعداد قسمت‌های این فصل افزایش پیدا کند و هرقسمت مدت زمانی بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خواهد داشت.»

همچنین هنگامی که از درک کلستاد در مورد زمان احتمالی انتشار این سریال سوال پرسیده شد، وی پاسخ داد:

«احتمالا بین ۱۸ تا ۲۴ ماه آینده طرفداران می‌توانند به تماشا این اثر بپردازند. نگارش فیلمنامه آن به همراه کمک دیگر نویسندگان حاضر در پروژه تا پیش از نیمه دوم سال جاری به پایان خواهد رسید.»

هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون انیمیشن سریالی  ‘’Splinter Cell’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
djghc121 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Djghc121
کاربر

واو!!از همه بازی های یوبسافت سریال های شاهکاری می شه ساخت به شدت منتظر سریال اساسینم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام