دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تغییر برنامه انتشار آثار کمپانی وارنر برادرز در سال ۲۰۲۲ ممکن است

thumbnail

مسلما برنامه کاری اخیر کمپانی وارنر برادرز به منظور عرضه تمامی آثار سینمایی این کمپانی به صورت هم‌زمان در سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max، تصمیمی هوشمندانه و در عین حال نگران کننده بوده است چراکه بسیاری از فیلم‌سازها و ستارگان دنیای سینما از عدم تجربه حضور مجدد و گسترده آثارشان در سالن‌های سینما نگران بودند.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، سیاست کاری جدید این کمپانی با اعتراض عده کثیری از کارگردان‌ها و بازیگران مطرح همراه شد و این‌گونه به نظر می‌رسد که این اعتراضات سبب تغییر نگرش کمپانی وارنر برادرز برای انتشار آثار مختلف در سال ۲۰۲۲ شده است.

در مصاحبه اخیر جیسون کیلار (Jason Kilar) مدیرعامل کمپانی وارنر برادرز با Recode، کیلار اعلام کرد که فیلم‌های بزرگ این کمپانی در سال ۲۰۲۲ ابتدا روانه سالن‌های سینما خواهند شد و پس از گذشت مدت زمان مشخصی، این آثار از طریق سرویس استریم HBO Max در دسترس قرار می‌گیرند!

مشخصا شروع پروسه واکسیناسیون در کشورهای مختلف و کاهش نسبی بحران‌های ناشی از ویروس COVID-19، سبب باز شدن سالن‌های سینما در مارکت‌های متعدد می‌شود. با این حال هنوز برنامه جدید این کمپانی به صورت رسمی تایید نشده است و باید دید که شرایط مارکت‌های مختلف در سال ۲۰۲۲ به چه صورت خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام