دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هیو جکمن و لورا درن به فیلم ‘’The Son’’ پیوستند

thumbnail

فلورین زلر (Florian Zeller) کارگردان فیلم برجسته ‘’The Father’’ هم‌اکنون در حال توسعه پروژه جدیدش که تحت عنوان ‘’The Son’’ شناخته می‌شود، است.

مطابق گزارشاتی که امروز منتشر شده‌اند، می‌دانیم که هیو جکمن (Hugh Jackman) و لورا درن (Laura Dern)‌ ایفاگر نقش‌های اصلی این اثر خواهند بود. داستان این فیلم در مورد شخصیتی به نام نیکولاس است که پس از طلاق والدینش، دوران بسیار سختی از زندگی‌ را تجربه می‌کند. با این وجود، هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون اتفاقات این فیلم منتشر نشده است.

همانند پروژه فیلم ‘’The Father’’،‌ در جریان این پروژه نیز فلورین زلر به همراه کریستوفر همپتون (Christopher Hampton) نگارش فیلمنامه را برعهده داشته‌اند. فیلم ‘’The Father’’ در بخش‌های مختلفی از جمله بهترین فیلمنامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار ۲۰۲۱ شده است.

لورا درن برای بازی در فیلم ‘’Marriage Story’’ افتخار کسب جایزه اسکار را در کارنامه دارد و اخیرا فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ‘’Jurassic World: Dominion’’ را به پایان رسانده است. هیو جکمن، دیگر ستاره تایید شده فیلم ‘’The Son’’ نیز با بازی در فیلم ‘’Bad Education’’ محصول سال ۲۰۱۹، نامزد دریافت جایزه امی شد و به زودی در فیلم ‘’Reminiscence’’ به کارگردانی لیزا جوی (Lisa Joy) دیده خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که مراحل تولید فیلم ‘’The Son’’ از چه تاریخی آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام