دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نقش آفرینی لیام نیسون و گای پیرس در فیلم ‘’Memory’’

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، لیام نیسون (Liam Neeson) یکی از چهره‌های مطرح سینمای اکشن این روزهای هالیوود، ‌به تازگی به جمع ستارگانی همچون گای پیرس (Guy Pearce)، مونیکا بلوچی (Monica Bellucci) و هارولد تورس (Harold Torres) پیوسته است.

مارتین کمپبل (Martin Campbell)، سازنده فیلم‌های برجسته ‘’Goldeneye’’ و ‘’Casino Royale’’،  کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و داریو اسکاردپین (Dario Scardapane) نویسنده فیلم ‘’The Bridge’’، فیلمنامه این اثر را با اقتباس از رمانی به نام ‘’De Zaak Alzheimer’’ به رشته تحریر درآورده است. پیش از این نیز یک فیلم بلژیکی تحت عنوان ‘’The Memory of a Killer’’ براساس این رمان ساخته شده است.

داستان این فیلم پیرامون شخصیت الکس با بازی لیام نیسون جریان خواهد داشت که به عنوان یک قاتل حرفه‌ای فعالیت دارد اما هنگامی‌که او پیشنهاد کاری یکی از سازمان‌های جنایی بزرگ را رد می‌کند، سریعا به هدف اصلی آنها تبدیل می‌شود و می‌بایست ضمن مقابله با این سازمان، در برابر نیروهای FBI نیز قرار گیرد. با این وجود در مسیر مقابله با دشمنانش، الکس مبتلا به یک بیماری خاص است که سبب فراموشی و از دست دادن حافظه‌اش می‌شود؛ این موضوع مشکلات متعددی را برای او به همراه دارد.

مراحل تولید فیلم ‘’Memory’’ اخیرا در کشور بلغارستان آغاز شده اما هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام