دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

گابریل لونا ایفاگر نقش تامی در سریال ‘’The Last of Us’’ خواهد بود

thumbnail

به گزارش وبسایت ورایتی، گابریل لونا (Gabriel Luna) ستاره فیلم ‘’Terminator: Dark Fate’’ به جمع عوامل و ستارگان حاضر در سریال اقتباسی ‘’The Last of Us’’ محصول شبکه HBO پیوسته است. وی ایفاگر نقش تامی، برادر شخصیت جول با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) خواهد بود.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این سریال براساس سری بازی‌هایی ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود و داستان آن در جهانی آخرالزمانی جریان دارد که در آن ویروسی ناشناس سبب تبدیل شدن انسان‌ها به موجوداتی وحشتناک شده و در این بین یک دختر ۱۴ ساله به نام الی با بازی بلا رمزی (Bella Ramsey) در برابر ویروس مذکور مصون است. دیگر شخصیت اصلی داستان این فرنچایز جول نام دارد، او یک شخصیت پا به سن گذاشته است که در اوایل شروع بحران جهانی دخترش را از دست داده و توسط یکی از دوستانش با الی آشنا و به تدریج رابطه عمیقی میان آنها تشکیل می‌شود.

هنوز مشخص نیست که این سریال تا چه اندازه به داستان بازی‌های ویدیویی این فرنچایز متعهد خواهد بود اما بدون شک تامی یکی از تاثیر گذارترین شخصیت‌های حاضر در داستان هر دو بازی منتشر شده، بوده است. نیل دراک‌من (Neil Druckman) کارگردان بازی‌های ‘’The Last of Us’’ به همراه کریگ مازین (Craig Mazin) نگارش فیلمنامه این سریال را برعهده دارند.

چندی پیش نیز اعلام شد که مراحل فیلمبرداری سریال ‘’The Last of Us’’ در طی یک پروسه طولانی از تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۱ (۱۴ تیر ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۸ ژوئن 2022 (۱۸ خرداد ۱۴۰۱) به طول خواهد انجامید. تا به امروز تاریخ مشخصی برای انتشار این سریال اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام