دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

آلفرد مولینا حضور شخصیت دکتر اختاپوس در فیلم ‘’Spider-Man 3’’ را تایید کرد

thumbnail

پس از انتشار شایعات متعدد پیرامون حضور آلفرد مولینا (Alfred Molina)‌ در فیلم ‘’Spider-Man: No Way Home’’، سرانجام این بازیگر بازگشت در قالب شخصیت دکتر اختاپوس را تایید کرده است. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، بیشتر از ۱۶ سال از حضور این بازیگر در فیلم ‘’Spider-Man 2’’ به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) و نقش آفرینی توبی مگوایر (Tobey Maguire) می‌گذرد.

حال در مصاحبه با وبسایت ورایتی، آلفرد مولینا بازگشت شخصیت دکتر اختاپوس برای مبارزه با اسپایدرمن جدید دنیای سینما را تایید کرده است. بخشی از صحبت‌های وی به شرح زیر است:

«در زمان پروسه فیلمبرداری، من اجازه صحبت در مورد این موضوع را نداشتم. با این حال، می‌دانیم که این موضوع برای چندین ماه گذشته در سرتاسر اینترنت منتشر شده و دیگر امکان نگه‌داری از آن به عنوان یک راز بزرگ وجود ندارد. حضور در پروژه این فیلم و بازگشت در قالب شخصیت دکتر اختاپوس تجربه کاملا فوق العاده‌ای بود.»

درصورتی‌که به خاطر داشته باشید، در انتها دومین فیلم از سه‌گانه سم ریمی، شخصیت دکتر اختاپوس می‌میرد و باید دید که در جریان فیلم ‘’Spider-Man: No Way Home’’ این شخصیت چگونه مجددا به زندگی بازمی‌گردد.

فیلمبرداری فیلم ‘’Spider-Man: No Way Home’’ اخیرا به پایان رسیده و می‌دانیم که در کنار آلفرد مولینا ستارگان دیگری نظیر تام هالند (Tom Holland)،‌ جیمی فاکس (Jamie Foxx)‌، زندایا (Zendaya) و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام