دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

از زمان انتشار فیلم ‘’Downton Abbey 2’’ رونمایی شد

thumbnail

کمپانی Focus Features به تازگی شروع مراحل تولید فیلم ‘’Downton Abbey 2’’ را تایید و اعلام کرده است که این عنوان در ماه دسامبر ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. مطابق فیلم اول، در این دنباله نیز از تیم بازیگری تقریبا جدیدی استفاده خواهد شد، اما همچنان اتفاقات آن داستان سریال بریتانیایی مطرح این فرنچایز را دنبال می‌کند.

اولین فیلم سینمایی این فرنچایز توانست موفقیت قابل توجهی را در گیشه به دست آورد و همین موضوع سبب شد تا کمپانی ناشر بلافاصله به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان دهد. برخلاف آن‌چه که انتظار می‌رود، مشکلات ناشی از ویروس COVID-19 مانعی برای پیش‌برد مراحل تولید این فیلم نخواهد بود و پروسه تولید و انتشار آن در جریان سال ۲۰۲۱ انجام خواهد شد!

سایمن کورتیس (Simon Curtis) کارگردان فیلم ‘’Downton Abbey 2’’ است و جولیان فلوس (Julian Fellowes) سازنده سریال محبوب ‘’Downton Abbey’’، نگارش فیلمنامه این دنباله را برعهده دارد؛ با این حال هنوز اطلاعات به خصوصی پیرامون داستان آن در دسترس نیست.

از جمله بازیگران این دنباله می‌توان به هیو دنسی (Hugh Dancy)، لورا هادوک (Laura Haddock)، دامنیک وست (Dominic West)، هیو بانویل (Hugh Bonneville) و الیزابت مک‌گاورن (Elizabeth McGovern) اشاره کرد. کمپانی Focus Features همچنین ضمن رونمایی از زمان انتشار این عنوان، پوستر رسمی آن را نیز عرضه کرده که در بخش زیر قرار گرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام