دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’Captain America 4’’ در حال توسعه است

thumbnail
  • این مطلب ممکن است که بخشی از اتفاقات مهم سریال ‘’The Falcon and the Winter Soldier’’ را برای شما اسپویل کند.

این‌گونه به نظر می‌رسد که دنیای سینمایی مارول هیچ‌گونه توقفی را نخواهد داشت و به صورت مداوم به سرگرم کردن مخاطبین خود ادامه می‌دهد.

در کنار انتشار قسمت نهایی سریال ‘’The Falcon and the Winter Soldier’’ و رونمایی از نقش جدید شخصیت سم ویلسون با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) در آثار آینده مارول، وبسایت هالیوود ریپورتر در گزارشی شوکه کننده، اعلام کرده است که دیلن ماسن (Dalan Musson) به همراه مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman) شورانر و یکی از اعضا تیم نویسندگان سریال مذکور، نگارش فیلمنامه فیلم ‘’Captain America 4’’ را آغاز کرده‌اند.

هنوز هیچ شخصی به عنوان کارگردان این پروژه معرفی نشده و هیچ‌گونه اطلاعات رسمی نیز در مورد داستان آن در دسترس نیست. باتوجه به اتفاقات پایانی سریال ‘’The Falcon and the Winter Soldier’’، می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که فیلم ‘’Captain America 4’’ دنباله مستقیمی برای این سریال است و در جریان آن شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌های سریال مذکور خواهیم بود.

در حال حاضر فیلم ‘’Black Widow’’ دیگر عنوان مورد انتظار جهان سینمایی مارول که به پیشینه شخصیت ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johannsen) می‌پردازد، نزدیک‌ترین عنوان در میان آثار تایید شده برای این فرنچایز به شمار می‌رود که در تاریخ ۹ جولای (۱۸ تیر ۱۴۰۰) منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام