دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کارگردان‌ های جدید سریال ‘’The Last of Us’’ مشخص شدند

thumbnail

به گزارش وبسایت ورایتی، جاسمیلا زبانیچ (Jasmila Zbanic) و علی عباسی (Ali Abbasi) کارگردانی چندین قسمت از سریال اقتباسی ‘’The Last of Us’’ را برعهده خواهند داشت. پیش از این نیز اعلام شده بود که کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) ‌سازنده ‘’Beanpole’’، کارگردان قسمت ابتدایی این سریال خواهد بود.

این سریال براساس سری بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود و نیل دراک‌من (Neil Druckman) کارگردان این بازی‌ها به همراه کریگ مازین (Craig Mazin) نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارند. در جریان هفته گذشته نیز شبکه HBO به صورت رسمی اعلام کرد که گابریل لونا (Gabriel Luna) ایفاگر نقش تامی در جریان این سریال است.

داستان این سریال در جهانی آخرالزمانی جریان دارد که در آن ویروسی ناشناس سبب تبدیل شدن انسان‌ها به موجوداتی وحشتناک شده و در این بین یک دختر ۱۴ ساله به نام الی با بازی بلا رمزی (Bella Ramsey) در برابر ویروس مذکور مصون است. دیگر شخصیت اصلی داستان جول با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal)‌ است؛ او یک شخص پا به سن گذاشته است که در اوایل شروع بحران جهانی دخترش را از دست داده و توسط یکی از دوستانش با الی آشنا می‌شود و به تدریج رابطه عمیقی میان آنها شکل می‌گیرد. تامی نیز به عنوان برادر جول شناخته می‌شود و در بسیاری از لحظات داستان در کنار دو شخصیت مذکور حضور دارد.

هنوز زمان مشخصی برای انتشار سریال ‘’The Last of Us’’ مشخص نشده و صرفا می‌دانیم که مراحل فیلمبرداری آن در یک پروسه طولانی از تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۱ (۱۴ تیر ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۸ ژوئن 2022 (۱۸ خرداد ۱۴۰۱) به طول خواهد انجامید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
seryousof آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
seryousof
کاربر

“””این سریال براساس سری بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود””” امید است که واقعا بر اساس سری بازی های ویدئوییش ساخته بشه وگرنه میشه مثل مورتال 2021 که اصلا نباید با بازیش مقایسش کرد! . .




فیلم های بزودی

کانال تلگرام