دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نقش آفرینی تونی کولت در مینی سریال جنایی ‘’The Staircase’’

thumbnail

تونی کولت (Toni Collette) به تازگی قرارداد حضور در مینی سریال جنایی ‘’The Staircase’’، محصول جدید سرویس استریم HBO Max و بازی در کنار ستارگانی نظیر بازیگر برنده جایزه اسکار، کالین فرث (Colin Firth) را امضا کرده است.

این مینی سریال در قالب هشت قسمت ساخته می‌شود و فیلمنامه آن توسط آنتونیو کامپوس (Antonio Campos) و مگی کوهن (Maggie Cohn) نوشته شده است؛ این‌دو به عنوان تهیه کننده اجرایی و شورانرهای این پروژه نیز شناخته می‌شوند و مطابق گزارشات منتشر شده، آنتونیو کامپوس کارگردانی شش قسمت از این سریال را برعهده خواهد داشت.

اتفاقات مینی سریال ‘’The Staircase’’ براساس یک مستند سریالی به همین نام و کتاب‌هایی که در مورد این پرونده جنایی نوشته شده‌اند، شکل می‌گیرد. داستان این اثر روایت‌گر زندگی یک نویسنده آمریکایی به نام مایکل پترسون است که به چگونگی مرگ همسرش مشکوک می‌شود و همین موضوع شکل گیری رویدادهای حساسی را در زندگی‌اش به همراه دارد.

تونی کولت برای نقش آفرینی در ‘’The Sixth Sense’’ نامزد دریافت جایزه اسکار شده و برای بازی در سریال ‘’United States of Tara’’ جایزه امی و گلدن گلوب را کسب کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام