دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Dungeons & Dragons’’ آغاز شد

thumbnail

جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) کارگردان فیلم اقتباسی ‘’Dungeons & Dragons’’ محصول جدید کمپانی پارامونت پیکچرز، به تازگی و از طریق حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که مراحل فیلمبرداری این اثر آغاز شده است. ناگفته نماند که این پروژه را گلدشتاین به همراه جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) می‌سازد و فیلمنامه آن نیز مشترکا توسط این‌دو به رشته تحریر درآمده است.

این فیلم براساس سری بازی‌های ویدیویی مطرحی به همین نام ساخته می‌شود و با وجود گذشت بیش از ۴۶ سال از انتشار اولین بازی ویدیویی این فرنچایز، هنوز اشخاص بسیار زیادی در سرتاسر دنیا مشغول تجربه بازی‌های ‘’Dungeons & Dragons’’ می‌باشند. طبق آمار رسمی منتشر شده، تا به امروز بیشتر از ۴۰ میلیون نفر بازی‌های ویدیویی این فرنچایز را خریداری و تجربه کرده‌اند.

از جمله بازیگران فیلم ‘’Dungeons & Dragons’’ می‌توان به کریس پاین (Chris Pine)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) و جاستیس اسمیت (Justice Smith)‌ اشاره کرد. در سال ۲۰۰۰ نیز یک عنوان اقتباسی دیگر از این فرنچایز با بازی ستارگانی نظیر جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و ثورا برچ (Thora Birch) ساخته شده است.

هنوز تاریخ مشخصی برای اکران فیلم ‘’Dungeons & Dragons’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام