دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

گال گادوت رفتار نامناسب جاس ویدن در زمان تولید فیلم ‘’Justice League’’ را تایید کرد

thumbnail

پس از کناره گیری زک اسنایدر (Zack Snyder) از کارگردانی و ساخت فیلم ‘’Justice League’’، جاس ویدن (Joss Whedon) در مراحل پایانی توسعه این اثر جانشین اسنایدر شد و با انجام برخی پروسه‌های فیلمبرداری مجدد و ایجاد تغییرهای مختلف در فیلمنامه سبب شد تا بخش بزرگی از این فیلم نسبت به نسخه اولیه‌اش تغییر پیدا کند.

با این حال تغییرات ایجاد شده توسط این کارگردان چندان رضایت بخش ظاهر نشدند و این فیلم با واکنش‌های بسیار منفی منتقدین و طرفداران مواجه شد. در ابتدای سال ۲۰۲۱ و با وجود گذشت چهار سال از انتشار فیلم مذکور، گزارشاتی مبنی‌بر بدرفتاری‌های جاس ویدن نسبت به گال گادوت (Gal Gadot) ایفاگر نقش واندر وومن در دسترس قرار گرفتند که تمامی آنها به تازگی توسط این بازیگر تایید شده‌اند.

گال گادوت در مصاحبه با مجله N12 اعلام کرده است که تصمیمات و بازنگری‌های صورت گرفته توسط جاس ویدن سبب افزایش میزان خشونت درونی شخصیت واندروومن می‌شده‌اند و این بازیگر مخالف چنین تصمیماتی بوده است؛ بنابر اعلام وی، جاس ویدن او را به منظور نابودسازی تمامی فعالیت‌های کاری‌اش تهدید می‌کرده و به دلیل اضطراب ناشی از این تهدیدها، این بازیگر هیچ‌گونه صحبتی را تا به امروز انجام نداده است.

در کنار صحبت‌های گال گادوت، چندی پیش نیز ری فیشر (Ray Fisher) ایفاگر نقش سایبورگ از رفتارهای نادرست جاس ویدن در پشت صحنه تولید فیلم ‘’Justice League’’ خبر داده بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام