دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دیو باتیستا به دنباله فیلم ‘’Knives Out’’ پیوست

thumbnail

درحالی‌که سرویس استریم نتفلیکس در نظر دارد تا فیلم ‘’Army of the Dead’’ با هنرنمایی دیو باتیستا (Dave Bautista) را در آینده‌ای نزدیک منتشر کند، امروز نیز به صورت رسمی حضور این بازیگر در فیلم ‘’Knives Out 2’’ دیگر محصول سرویس مذکور تایید شده است؛ این پروژه دومین هم‌کاری دنیل کریگ (Daniel Craig) و دیو باتیستا پس از فیلم ‘’Specter’’ محسوب می‌شود.

همانند فیلم اول، ریان جانسن (Rian Johnson) نگارش فیلمنامه و کارگردانی این دنباله را برعهده دارد. اطلاعات چندانی پیرامون داستان این فیلم در دسترس نیست اما همانطور که انتظار می‌رود، اتفاقات آن پیرامون یک پرونده قتل پیچیده جریان خواهد داشت. گفتنی است که ریان جانسن به همراه رم برگمن (Ram Bergman) تهیه کنندگان این پروژه هستند.

دیو باتیستا یکی از کشتی‌گیران قدیمی کمپانی WWE است که میان مخاطبین سینما، بیشتر برای بازی در قالب شخصیت درکس در دنیایی سینمایی مارول شناخته می‌شود. وی به زودی در فیلم‌هایی نظیر ‘’Thor: Love and Thunder’’ و ‘’Guardians of the Galaxy 3’’ ایفاگر این نقش خواهد بود.

علاوه‌بر فیلم ‘’Army of the Dead’’ به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder)، دیو باتیستا به زودی در فیلم ‘’Dune’’ و فصل دوم سریال ‘’See’’ در کنار جیسون موموآ (Jason Momoa) دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام