دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار اطلاعات جدید از سریال ‘’First Kill’’

thumbnail

انتخاب بازیگران اصلی سریال خون آشام محور ‘’First Kill’’ که با اقتباس از داستان کوتاهی به همین نام نوشته ویکتوریا وی.ای. شوآب (Victoria V.E. Schwab) برای سرویس استریم نتفلیکس ساخته خواهد شد، به اتمام رسیده است. سارا کاترین هوک (Sarah Cathreine Hook)‌ ایفاگر نقش اصلی این اثر یعنی جولیت فرمونت خواهد بود. این بازیگر به زودی در فیلم ‘’The Conjuring 3’’ در کنار ورا فارمیگا (Vera Farmiga) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) دیده خواهد شد.

جولیت فرمونت به عنوان یک خون آشام به دنیا آمده و در تلاش است تا علی رغم انگیزه‌های درونی‌اش، انسانیت خود را حفظ کند. الیزابت میچل (Elizabeth Mitchell) به عنوان مارگوت، ویل سوئنسون (Will Swenson) به عنوان سباستین، گریسی جینی (Gracie Dzienny) به عنوان النور و دیلن مک‌نامارا (Dylan McNamara)‌ به عنوان اولیور دیگر ستارگان اصلی این سریال هستند.

فلیشیا دی. هندرسون (Felicia D. Henderson) که سابقه کار در پروژه‌هایی نظیر سریال ‘’The Punisher’’ را دارد، نگارش فیلمنامه این سریال را برعهده داشته است و به عنوان شورانر در این پروژه حضور خواهد داشت. این نویسنده همچنین به همراه اما رابرتز (Emma Roberts) و کارا پرایس (Karah Preiss) تهیه کنندگان اجرایی این سریال محسوب می‌شوند.

فصل اول سریال ‘’First Kill’’ در قالب هشت قسمت منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام