دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فصل ششم سریال ‘’Lucifer’’ پر هزینه‌ترین قسمت تاریخ این سریال را دارا است

thumbnail

بنابر اطلاعات تازه منتشر شده، فصل ششم و پایانی سریال ‘’Lucifer’’ دارای پرهزینه‌ترین قسمت تاریخ این سریال خواهد بود.

تام الیس (Tom Ellis) ایفاگر نقش اصلی این سریال است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ از طریق شبکه فاکس در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. پس از لغو شدن روند تولید این سریال توسط شبکه مذکور، سرویس استریم نتفلیکس ضمن خریداری امتیاز آن، از ساخت قسمت‌های جدید خبر داد و تایید کرد که فصل ششم، فصل پایانی این سریال محسوب می‌شود.

مراحل تولید فصل ششم سریال ‘’Lucifer’’ در اوایل سال جاری میلادی به پایان رسیده است و بنابر اعلام بسیاری از عوامل سریال، چگونگی پایان بندی آن احساسات بسیاری از طرفداران را جریحه‌دار خواهد کرد. در جریان آخرهفته گذشته نیز، سرویس نتفلیکس هشت قسمت باقی مانده از فصل پنجم این سریال را منتشر کرد تا شرایط برای انتشار فصل پایانی آن آماده شود.

حال به تازگی، جان هندرسون (John Henderson) شورانر این سریال، در مصاحبه با وبسایت کولایدر اعلام کرده است که آنها برای ساخت فصل ششم شدیدا هزینه کرده‌اند و در جریان این فصل، پرهزینه‌ترین قسمت تاریخ این سریال نیز نمایش داده خواهد شد. با این حال وی از انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این قسمت به خصوص خودداری کرده و باید دید که در چه زمانی از جزئیات داستانی و اتفاقات آن رونمایی خواهد شد.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار فصل پایانی سریال ‘’Lucifer’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام