دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دنباله فیلم ‘’Cruella’’ ساخته خواهد شد

thumbnail

لایو اکشن ‘’Cruella’’، محصول جدید کمپانی دیزنی که به عنوان پیشینه داستانی انیمیشن کلاسیک  ‘’101 Dalmatians’’ شناخته می‌شود، به تازگی در دسترس مخاطبین قرار گرفته و تنها پس از گذشت چندین روز از انتشار رسمی آن، کمپانی مذکور از ساخت دنباله این اثر خبر داده است.

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، تونی مک‌نامارا (Tony McNamara) نویسنده فیلمنامه فیلم اول به همراه کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) کارگردان آن، مجددا برای تولید دنباله فیلم ‘’Cruella’’ بازخواهند گشت و در کنار این‌دو، اما استون (Emma Stone) نیز مجددا ایفاگر نقش اصلی این دنباله خواهد بود.

در بیانیه رسمی شرکت دیزنی ذکر شده است که آنها از عملکرد فیلم ‘’Cruella’’ در گیشه کاملا راضی هستند و میزان استقبال مخاطبین از این عنوان روی سرویس استریم دیزنی پلاس نیز رضایت بخش بوده است. به همین منظور قصد دارند تا با ساخت یک دنباله و به تصویر کشیدن اتفاقاتی تازه پیرامون شخصیت کرولا د ویل، مجددا مخاطبین‌شان را سرگرم نگه‌دارند و تجربه کاملا جدیدی را به آنها ارائه دهند.

هنوز مشخص نیست که مراحل تولید دنباله فیلم ‘’Cruella’’ در چه زمانی آغاز خواهد شد. تا به این لحظه، فروش فیلم اول این سری از مرز 48.5 میلیون دلار عبور کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Djghc121 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Djghc121
کاربر

عابی شد به نظرم این پیشینه خیلی بهتر از انیمیشن ۱۰۱ سگ خالدار با طراحی ۵۰ سال پیش هست.واقعاً عشق بود این فیلم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام