دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مادلین کلاین به فیلم ‘’Knives Out 2’’ پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، فهرست بازیگران فیلم مورد انتظار ‘’Knives Out 2’’ همچنان در حال گسترش است و مادلین کلاین (Madelyn Cline)‌ بازیگر سریال ‘’Stranger Things’’ به جمع عوامل این دنباله پیوسته است.

در طی یک ماه گذشته چهره‌های برجسته متعددی به این پروژه اضافه شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به دیو باتیستا (Dave Bautista)، ادوارد نورتون (Edward Norton) و جنل مونی (Janelle Monae) اشاره کرد. چندی پیش نیز حضور کاترین هان (Kathryn Hahn)‌ ستاره سریال ‘’WandaVision’’ در این اثر تایید شده است.

مشابه با فیلم اول، در فیلم ‘’Knives Out 2’’ نیز دنیل کریگ (Daniel Craig) مجددا ایفاگر نقش یک کارآگاه خصوصی به نام بنو بلانو خواهد بود، با این تفاوت که اتفاقات این فیلم در محیطی کاملا جدید جریان خواهند داشت و بازیگران کاملا جدیدی این شخصیت را احاطه کرده‌اند.

سرویس استریم نتفلیکس در اوایل ۲۰۲۱ امتیاز این فرنچایز را به ارزش ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و می‌دانیم که فیلم سوم آن نیز ساخته خواهد شد. فیلمبرداری فیلم ‘’Knives Out 2’’ در فصل تابستان و در کشور یونان انجام خواهد شد، اما هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
ariaanselESMAAIEL آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ESMAAIEL
کاربر

قسمت اولش که در ژانر کارآگاهی یک فیلم بسیار ضعیف بود

َAriaMoradii
کاربر

مسعود فراستی جدید




فیلم های بزودی

کانال تلگرام