دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

داکوتا جانسون جانشین دیزی ریدلی در فیلم ‘’Daddio’’ شد

thumbnail

حدود چهار سال قبل، دیزی ریدلی (Dasey Ridley)‌ ستاره اصلی سه گانه سوم سری ‘’Star Wars’’ قرارداد حضور در پروژه فیلم ‘’Daddio’’ را امضا کرد و مشابه با پروسه تولید بسیاری از آثار مستقل که بازیگران انتخابی این دسته از فیلم‌ها به دلیل مشکلات مختلفی نظیر تداخل برنامه‌های کاری‌شان از حضور در این عناوین صرف نظر می‌کنند، ریدلی نیز از حضور در این پروژه کناره گیری کرده است و داکوتا جانسون (Dakota Johnson) به عنوان جانشین وی برگزیده شده است.

کریستی هال (Christy Hall) نگارش فیلمنامه و کارگردانی این اثر را برعهده دارد و به همراه اشخاصی همچون داکوتا جانسون، اما تیلینگر (Emma Tillinger) و رو دانلی (Ro Donnelly) به عنوان تهیه کننده این پروژه نیز شناخته می‌شود. ناگفته نماند که علاوه‌بر داکوتا جانسون، شان پن (Sean Penn) که سابقه دریافت دو جایزه اسکار را در کارنامه دارد، ایفاگر دیگر نقش کلیدی این فیلم خواهد بود.

داستان این فیلم پیرامون زن جوانی جریان دارد که درون یک تاکسی به مقصد شهر نیویورک قرار حضور می‌یابد و پس از گذشت مدت زمان اندکی، مکالمه به خصوصی میان وی و شخص راننده شکل می‌گیرد که در جریان آن به موضوعات مختلفی از روابط اجتماعی میان افراد اشاره می‌شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای شروع مراحل فیلمبرداری یا انتشار فیلم ‘’Daddio’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام