دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران جدید سریال ‘’Dangerous Liaisons’’ مشخص شدند

thumbnail

شبکه Starz به تازگی از لیست بازیگران جدید سریال مورد انتظار ‘’Dangerous Liaisons’’ که با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته می‌شود، رونمایی کرده است. در جریان ماه گذشته اعلام شد که آلیس انگلرت (Alice Englert) به همراه نیکولاس دنتون (Nicholas Denton) ایفاگر نقش‌های اصلی این اثر خواهند بود و حال می‌دانیم که در کنار این‌دو، چه اشخاص دیگری به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مطابق اعلام شبکه سازنده، لزلی مانویل (Lesley Manville) که نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه دارد به همراه کاریس ون هوتن (Carice VAN Houten) ایفاگر نقش ملیساندر در سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’، در قالب دیگر نقش‌های کلیدی داستان این سریال حضور خواهند یافت.

از دیگر بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به پالوما فیت (Paloma Faith)، مایکل مک‌الهاتون (Michael McElhatton)، کوثر علی (Kosar Ali)، هیلتون پلسر (Hilton Pelser)، لوسی کوهو (Lucy Cohu) و ماریا فریدمن (Maria Friedman) اشاره کرد. هریت وارنر (Harriet Warner) که در پروسه تولید آثاری همچون سریال ‘’Call the Midwife’’ حضور داشته است، به عنوان سازنده و نویسنده فیلمنامه این سریال شناخته می‌شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای شروع مراحل تولید یا انتشار سریال ‘’Dangerous Liaisons’’ مقرر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام