دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هم‌ کاری مجدد ریچل وایس و کالین فارل در فیلم ‘’Love Child’’

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، پس از نتیجه راضی کننده ترکیب ریچل واس (Rachel Weisz) و کالین فارل (Colin Farrell) در فیلم ‘’The Lovster’’ به کارگردانی یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos)، این‌دو مجددا برای هم‌کاری در فیلم کمدی ‘’Love Child’’ انتخاب شده‌اند.

تاد سولانز (Todd Solondz) سازنده آثاری همچون فیلم ‘’Wiener-Dog’’ با بازی الن برستین (Ellen Burstyn)، کارگردانی این اثر را برعهده دارد. داستان این فیلم پیرامون یک کودک با خصوصیات رفتاری منحصر به فرد جریان دارد که در تلاش است تا از دست پدرش راحت شود و تمام توجه مادرش را به خود جلب کند.

تاد سولانز همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرده است که وی شدیدا از تماشا هم‌کاری و هم‌بازی شدن کالین فارل و ریچل واس لذت می‌برد و برای دیدن مشارکت آنها در جریان این پروژه هیجان زده است.

ریچل وایس به زودی در آثاری همچون فیلم مورد انتظار ‘’Black Widow’’ و عنوان اقتباسی ‘’Lanny’’ دیده خواهد شد. کالین فارل نیز در حال حاضر مشغول مراحل فیلمبرداری یک مینی سریال جدید تحت عنوان ‘’The North Water’’ است و در آینده، در عناوینی نظیر فیلم ‘’The Batman’’ در قالب شخصیت پنگوئن حضور می‌یابد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام