دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

الکساندر اسکارشگرد در فیلم ‘’Infinity Pool’’ نقش آفرینی خواهد کرد

thumbnail

مطابق گزارشات تازه منتشر شده، الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgard)‌ به عنوان تهیه کننده اجرایی و بازیگر به فیلم علمی-تخیلی ‘’Infinity Pool’’ پیوسته است. برندون کراننبرگ (Brandon Cronenberg)‌ سازنده آثاری همچون دو فیلم ‘’Possessor’’ و ‘’Antiviral’’، کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

هنوز اطلاعات به خصوصی پیرامون اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و صرفا می‌دانیم که داستان آن پیرامون زوج جوان و ثروت‌مندی جریان دارد که به یک سفر تفریحی بزرگ می‌روند اما در محیط اطراف‌شان، چیزی خطرناک و فریبنده در انتظارشان مانده است.

تام کوئین (Tom Quinn)، امیلی توماس (Emily Thomas)، جف داچمن (Jeff Deutchman) از جانب کمپانی NEON و مایکل بلوم (Michael Bloom)، ماریا زاکرمن (Maria Zuckerman) و رایان هلر (Ryan Heller) از جانب کمپانی Topic دیگر تهیه کنندگان اجرایی این پروژه محسوب ‌می‌شوند.

مطابق اعلام کمپانی NEON، مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم ‘’Infinity Pool’’ در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. کمپانی مذکور در آینده نزدیک هم‌کاری دیگری را نیز با برندون کراننبرگ در جریان پروژه فیلم ‘’Crimes of the Future’’ با بازی ویگو مورتنسن (Vigo Mortensen) و لیا سیدو (Lea Seydoux) خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
JackSparrow آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
JackSparrow
کاربر

در آینده نزدیک قراره با پدر برندون یعنی دیوید کراننبرگ همکاری کنه .
اصلاح کنید لطفا




فیلم های بزودی

کانال تلگرام