دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران جدید فیلم ‘’Babylon’’ مشخص شدند

thumbnail

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، اولیویا وایلد (Olivia Wilde)، توبی مگوآیر (Tobey Maguier) و فیبی تانکین (Phoebe Tonkin) بازیگران جدید فیلم ‘’Babylon’’ به کارگردانی دیمین شزل (Damien Chazelle) محسوب می‌شوند. پیش از این حضور برد پرت (Brad Pitt) و مارگو رابی (Margot Robbie) در این اثر تایید شده بود.

اطلاعات چندانی پیرامون داستان این فیلم در دسترس نیست و صرفا می‌دانیم که اتفاقات آن در دهه ۱۹۲۰ و زمانی که هالیوود از دوره ساخت آثار صامت به تولید فیلم‌های دیالوگ محور روی آورده است، جریان خواهد داشت. توبی مگوآیر به همراه آدام سیگل (Adam Siegel) و هلن استابروک (Helen Estabrook) تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جوان آدپو (Jovan Adepo)، کاترین واترسون (Katherine Waterson)، لی جان لی (Li Jun Li)، لوکاس هاس (Lucas Haas)، روری اسکاول (Rory Scovel)، اریک رابرتز (Eric Roberts) و سامارا ویوینگ (Samara Weaving) اشاره کرد.

مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم ‘’Babylon’’ از هفته آینده در لس آنجلس آغاز خواهد شد و در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) از طریق برخی سالن‌های منتخب سینما منتشر خواهد شد. ناگفته نماند که این اثر در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) نیز به صورت عمومی عرضه می‌شود.

آخرین نقش آفرینی توبی مگوآیر به فیلم ‘’Pawn Sacrifice’’ محصول سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد. اولیویا وایلد نیز اخیرا مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’Don’t Worry Darling’’ را به پایان رسانده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
kayhamedarman7422 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
arman7422
کاربر

بهترین خبری بود که تواین چند وقت شنیدم بازگشت توبی مگوایر ب سینما

kayhamed
کاربر

بهتره بگی بازگشت توبی به بازیگری.
چون تو سینما بود و تهیه کنندگی می کرد تو این مدت.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام